Arnoud van Leeuwen commercial director PHD Nederland

13nov 201709:32
  • Bureaus
  • 9061 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MediabureauPersonaliaStrategie

nieuws Arnoud van Leeuwen is deze maand als commercial director gestart bij PHD Nederland. Hij heeft een brede media achtergrond met zowel online als offline ervaring. Na verschillende marketing- en salesfuncties bij Sanoma, de Ster en Microsoft te hebben vervuld was hij in 2007 co-founder van ClickDistrict en het latere Platform161.

Paagman lanceert feestdagen-glossy Present

13nov 201700:22
  • Media
  • 13720 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentTijdschriftenInstore marketing

nieuws Boekwinkel Paagman in Den Haag heeft voor het eerst een eigen feestdagen-glossy gelanceerd: Present. Dit magazine staat boordevol interviews en artikelen over onder meer literatuur, muziek en familie, aangevuld met inspirerende cadeaus voor de aankomende feestdagen. Present bevat bijdragen van onder meer Yvon Jaspers, Arthur Japin en Yvonne Keuls.

Nieuwe functie bij MediaMonks: Alexander Kraemer wordt experience architect

13nov 201700:10
  • Bureaus
  • 23443 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieDigitaalPersonaliaContent

nieuws Digitaal productiebureau MediaMonks heeft zijn 'experiential' team versterkt met vormgever Alexander Kraemer. Hij gaat een compleet nieuwe functie bekleden: als experience architect is hij verantwoordelijk voor het creëren van interactieve merk- en productbelevingen waarbij de nadruk ligt op de naadloze aansluiting tussen ruimtelijk en digitaal design.

[Food Inspiration Magazine] Design & mood

10nov 201716:29
  • Food-en-retail
  • 15979 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • JournalistiekMarketingFood

nieuws Het nieuwe Food Inspiration Magazine is uit. Maar voor één keer wijkt de redactie af van het brengen van food als inspiratie. Het interieur en de omgeving zijn namelijk net zo belangrijk, zo is de stelling. Wat zijn de duurzame interieurs, concepten en initiatieven van dit moment? FIM geeft traditiegetrouw aan volgers van platform Food&Retail van MarketingTribune een gratis link naar dit spetterende online magazine. Geniet van deze ontwerp- en sfeerspecial.

KPN vierde partner van TeamNL

10nov 201715:06
  • Sponsoring
  • 22977 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsorshipSchaatsen

nieuws KPN gaat TeamNL in de volle breedte ondersteunen. De nieuwe overeenkomst met NOC*NSF houdt in dat KPN zich tot en met eind 2018 aan het Nederlandse Olympische team verbindt. Belangrijk onderdeel van het partnership is de samenwerking op weg naar en tijdens de Winterspelen van PyeongChang. Naast de Nederlandse Loterij, Rabobank en Heineken wordt KPN de vierde partner van TeamNL 'en daarmee van de Nederlandse sport'.

Hoe pas je je app-uitgeefstrategie aan op de iPhone X?

10nov 201714:48
  • Media
  • 18936 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • UitgeefstrategieMobile

weblog De iPhone bestaat tien jaar, en Apple viert dit door ons te trakteren op maar liefst twee nieuwe toestellen: de iPhone 8 en de iPhone X, uit te spreken als tien en niet als X. Naast dat dit ons als consument de kans geeft veel te dure sinterklaas- en kerstcadeaus aan te schaffen, betekent het dat jij als app-uitgever je iOS app weer moet aanpassen.

[Rondvraag] Volvo Ocean Race, wat zijn status en risico's?

10nov 201714:14
  • Sponsoring
  • 30106 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • SponsoringSportmarketingEvenementForum

nieuws Na een hectische start door de affaire-Tienpont is de Volvo Ocean Race inmiddels in volle gang. Wat maakt deze zeilrace tot zo'n uniek sponsor-event? MarketingTribune vroeg het aan een aantal vakgenoten. Hoe heeft de sponsorwaarde van de 'VOR' en de deelnemende boten zich in de afgelopen jaren ontwikkeld? En wat als er iets misgaat: hoe schadelijk is een conflict zoals tussen AkzoNobel en schipper Simeon Tienpont voor een sponsor?

Virale employer branding voor Jacobs Douwe Egberts

10nov 201714:00
  • Bureaus
  • 20984 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Campagnes

nieuws Creatief bureau Vuur heeft de nieuwe employer branding-campagne voor Jacobs Douwe Egberts (JDE) ontwikkeld. Impact staat hierin centraal. Door dit abstracte begrip tot leven te brengen wil JDE professionals en starters aantrekken.

Jumbo City station Eindhoven opent 15 november

10nov 201711:34
  • Food-en-retail
  • 18082 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenFood

nieuws De door retailketen Jumbo aangekondigde winkel op station Eindhoven opent op woensdag 15 november de deuren. De winkel krijgt de nieuwe naam van Jumbo’s stadsconcept: Jumbo City.

[Commercial Review] Maurice van Susante: Lidl, Greenpeace, Cluse

10nov 201710:45
  • Bureaus
  • 19480 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • AdvertisingTelevisieCommercialsCampagnes

nieuws Wie deze heeft gemist, heeft echt onder een steen gezeten. Op radio, televisie, online en in print was deze campagne van Lidl niet te missen. Het inzicht was een eenvoudig woordgrapje, en ook al eens gedaan (vorig jaar nog voor AH), maar de uitvoering, schaal en consistentie van de Lidlcampagne van dit jaar zijn beter en sterker.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners