Chanel met BlowUPs in Antwerpen en Amsterdam

11sep 201708:44
  • Media
  • 9178 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Outdoor

nieuws Modehuis Chanel bindt er geen doekjes om. In de komende weken is het merk duidelijk zichtbaar in de Antwerpse Meir dankzij een BlowUP van 1400 m2 en een driezijdige BlowUP in het Museumkwartier van Amsterdam. De uitingen van blowUP media.zullen gedurende de maand september zichtbaar zijn.

Waarom doet John de Mol nog niets met SBS?

9sep 201710:50
  • Media
  • 26863 x gelezen
  • Link
  • Bas Vlugt
  • CrossmediaTelevisie

weblog Nadat de kijktijd in juni met 8,3 procent was gedaald, was de daling in juli met 1,9 procent opvallend mild en even zag het ernaar uit dat het een opmaat zou kunnen zijn voor een groei in de kijktijd in augustus maar augustus laat een daling zien van 6 procent tot 156 minuten per dag.

[Interview] Stijn van Gerwen over zijn transfer naar VICE

8sep 201717:09
  • Media
  • 20505 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • ContentInterviewVideo

nieuws Stijn van Gerwen start als VP Brand Partnerships bij VICE in Amsterdam. Hij stapt hiermee over van FremantleMedia, waar hij Director Brand Partnerships was. MarketingTribune spreekt hem onder meer over Brand Partnerships.

Action viert 1000ste winkel - marketing acties rond mijlpaal

8sep 201715:52
  • Food-en-retail
  • 22032 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • MarketingWinkelen

nieuws Sinds de opening van de eerste Action-winkel in Enkhuizen, draait het bij dit immens groeiende retailmerk allemaal om kleine prijzen en grote verrassingen. Zo stelt men zelf. Intussen is de 1000ste winkel open, in amper 24 jaar. Dat blijft niet onopgemerkt. Action lanceert deze speciale '1000 winkels'-film en presenteert de internationale actiesite www.action.com/1000.

KesselsKramer ontwikkelt campagne voordekunst

8sep 201711:27
  • Bureaus
  • 19470 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesVideo

nieuws Voordekunst, crowdfundingplatform voor kunst en cultuur, lanceert een videocampagne die bedoeld is om makers en cultuurliefhebbers bijeen te brengen. De positieve boodschap: maak het samen. De campagne is ontwikkeld door KesselsKramer in samenwerking met regisseur Eefje Suijkerbuijk. Met de film benadrukt voordekunst de kracht van publiek in de creatieve sector.

Nespresso maakt emotie tastbaar

8sep 201711:17
  • Food-en-retail
  • 17932 x gelezen
  • Link
  • Paul Moers
  • MarketingInterview

weblog Nespresso is een van de meest bijzonder 'love brands' in de wereld. Er zijn weinig bedrijven die zo consistent en consequent aan hun merk bouwen en zoveel nadruk op emotie weten te leggen. Dat doen ze niet alleen door een perfect product te leveren maar vooral door een unieke en eigenzinnige 'route to market' neer te zetten. Nespresso is inmiddels al 25 jaar aanwezig in Nederland. Ik kreeg de unieke kans om een interview met Mark Ruijgrok -market director Nespresso Nederland- te hebben en een dieper inzicht in hun bijzondere verhaal te krijgen. Dit interview hielden we uiteraard in een van de winkels. Daar gebeurt het immers!

Glazenactie Go Ahead Eagles en Grolsch

8sep 201710:56
  • Sponsoring
  • 13646 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • VoetbalSponsoring

nieuws Op 2 december van dit jaar bestaat Go Ahead Eagles 115 jaar. Bovendien is het precies 100 jaar geleden dat de eerste landstitel (van de vier) werd gepakt. Naast het al eerder gelanceerde jubileumboek krijgt dit dubbele jubileumjaar nog meer glans dankzij de glazenactie in samenwerking met Grolsch. Supporters krijgen bij aanschaf van een krat Grolsch in een supermarkt in de regio een unieke en historische glazenset cadeau.

Erwin van Luit per 1 oktober CEO New Skool Media

8sep 201710:37
  • Media
  • 12154 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaTijdschriftuitgeversTijdschriften

nieuws New Skool Media benoemt Erwin van Luit per 1 oktober 2017 tot CEO om de integratie tussen de verschillende ondernemingen van New Skool Media verder gestalte te gaan geven. Erwin van Luit is sinds 2004 in verschillende rollen werkzaam in de media waarvan het grootste deel bij Reed Business.

Angelique Walison en Vera Gerring naar L'eau

8sep 201709:30
  • Bureaus
  • 12606 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclamePersonalia

nieuws L’eau, reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding, en zijn studio DIN heeft het team versterkt met Angelique Walison en Vera Gerring. Walison in de functie van senior producer, Gerring als junior DTP-er.

Initiative Tomorrow ontwikkelt dropdolheid-concept voor Autodrop

8sep 201708:53
  • Bureaus
  • 9659 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercials

nieuws Ivo Brand, Marketing Manager Autodrop: 'Wekelijks krijgen wij de gekste foto’s of reacties binnen van consumenten. Zij beleven echt ons merk. Dit consumenteninzicht hebben we gebruikt voor deze nieuwe communicatiecampagne. Uiteraard is ook de campagne zelf typisch Autodrop: net even anders.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners