[interview Ondernemer 113] Cor Jansen - oprichter en cmo Kooc biologische kant-en-klaar maaltijden

8sep 201700:02
  • Food-en-retail
  • 14954 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodInterviewStartups

nieuws MarketingTribune prolongeert de successerie 'Ondernemer van de Week'. Als nummer 113 interviewt de redactie Food&Retail Cor Jansen - oprichter en frisbakken cmo van 'Kooc', nu in samenwerking met Ralph Moorman (op de foto rechts). 'Vergeet wat je weet over kant-en-klaar', adviseert Kooc. Hieraan werkt Jansens team door dagverse biologische maaltijden van hoge kwaliteit in eigen keuken te bereiden en te bezorgen in heel Nederland. Sinds kort ook te koop bij winkelketen Ekoplaza en binnenkort bij onze Zuiderburen. Kooc brandt van ambitie.

Disco Total versus Bordello A Parigi in Club Claire Amsterdam

8sep 201700:01
  • Food-en-retail
  • 8790 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • TrendsWebwinkel

nieuws De bekende underground-party Disco Total organiseert de volgende editie samen met het illustere Italo-platenlabel Bordello a Parigi. De twee toonaangevende organisatoren van Italo-feesten gaan voor het eerst samenwerken op vrijdag 8 september in de nieuwe Club Claire in Amsterdam. In twee zalen gaan zij met op vriendschappelijke wijze de muzikale strijd met elkaar aan. Neem je eigen Disco Total wapperplaat mee of schaf een nieuwe aan voor een prijs die je zelf bepaalt.

[Interview] Marlies van de Meent-Hakvoort over de Hilversum Media Campus

7sep 201712:48
  • Media
  • 8549 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Evenement

nieuws Hilversum staat tot en met 13 september in het teken van Dutch Media Week, een evenement dat bestaat uit ontmoetingen, kennissessies, experimenten en innovaties. Ook de Hilversum Media Campus is present. We spreken met de marketing- en communicatiemanager, Marlies van de Meent-Hakvoort.

Rijksmuseum presenteert Hollandse meesterwerken op Schiphol

7sep 201711:55
  • Sponsoring
  • 9749 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Kunst & CultuurSponsoring

nieuws Vandaag opent het Rijksmuseum Schiphol zijn deuren. Wie aankomt, vertrekt of een overstap maakt op de luchthaven kan de schilderkunst van de Gouden Eeuw bewonderen. Rijksmuseum Schiphol is mogelijk gemaakt door ING, hoofdsponsor van het Rijksmuseum en Amsterdam Airport Schiphol.

Goud Uberconnected ontwikkelt Bike to School-campagne voor Coop

7sep 201711:20
  • Bureaus
  • 9148 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesActies

nieuws De Bike to School-spaaractie is van start gegaan. Het betreft een grote, landelijke activatiecampagne in alle supermarkten van Coop, die ontwikkeld is door Goud Uberconnected. Coop werkt in de campagne samen met de commerciële partners Arla, Jacobs Douwe Egberts en Unilever. Veilig Verkeer Nederland (VVN) treedt in de campagne op als maatschappelijk partner van Coop.

Abovo Media werkt voor sfeerlichtspecialist Calex

7sep 201711:16
  • Bureaus
  • 8881 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • KlantMediabureauCampagnes

nieuws Calex, de Nederlandse specialist in licht en sfeer, gaat aan naamsbekendheid bouwen met een uitgebreide mediacampagne en heeft Abovo Media als mediapartner gekozen. Abovo Media zal verantwoordelijk zijn voor de mediastrategie en -planning, inkoop, creatie en het monitoren van de effecten van de gehele campagne.

Jesse Klaver ontrafeld

7sep 201710:13
  • Media
  • 8671 x gelezen
  • Link
  • Remco Klöters
  • TelevisieFilmPolitiek

weblog Een lieve film? Propaganda? Een journalistieke documentaire? Een kritiekloze hagiografie? Was het vooraf al the talk of the town: ook na de vertoningen van de film ‘Jesse’ blijven de meningen verdeeld. Tijd om enkele juridische haken en ogen te bespreken die in de discussie een rol kunnen spelen.

AH lanceert Allerhande chatbot via Facebook Messenger

7sep 201710:11
  • Food-en-retail
  • 11011 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • KlantMarketing

nieuws Om lekker en gezond leven voor iedereen een beetje makkelijker te maken, meldt Albert Heijn de Allerhande chatbot via Facebook Messenger te introduceren. 'Deze chatbot stuurt iedereen die dat wil elke dag automatisch een recept van de dag. Ook kun je zelf snel een recept naar jouw smaak vinden en al je kookvragen stellen aan de culinaire experts van Allerhande.'

Ogilvy Amsterdam ontwikkelt internationale campagne voor Philips Hue

7sep 201708:58
  • Bureaus
  • 8820 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsCampagnes

nieuws De kleurrijke herofilm is meer videoclip dan commercial en werd gemaakt door regieduo Dent de Cuir. De commercial laat zien hoe Philips Hue dagelijkse momenten bijzonder maakt. Ochtendlicht, zonlicht en maanlicht kennen we wel. Met diepzeelicht, doelpuntlicht en dit-huis-maar-even-niet-licht zijn wat minder bekend.

Genomineerde [5] NRW Jaarprijs 2017 - AaBe Fabriek in Tilburg

7sep 201708:51
  • Food-en-retail
  • 7660 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenMarketing

nieuws NRW staat voor de Nederlandse Raad Winkelcentra en verenigt deskundigen, belanghebbenden en vernieuwers binnen de winkelomgeving. Vandaag wordt tijdens het Jaarcongres de winnaar van de NRW Jaarprijs 2017 bekend gemaakt in Theater Amsterdam. In een serie heeft MarketingTribune i.s.m. NRW de unieke kwaliteiten van de vier genomineerde projecten zoals door hen zelf gepresenteerd nader toegelicht. Alleen een laatste heeft u nog te goed: deel [5]: Genomineerde AaBe Fabriek in Tilburg.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners