Tele2 kiest voor MediaCom

3nov 201706:16
  • Bureaus
  • 22382 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • KlantPitchesAdvertisingMediabureau

nieuws Tele2 kiest voor MediaCom na een mediareview voor haar offline business. De pitch werd begeleid door 3MO onder leiding van Ivonne Boumeester. Het account komt van MEC. iProspect blijft het online mediabureau voor Tele2.

[interview Ondernemer 117] Sven Dirkzwager - general manager MyCooks

3nov 201700:02
  • Food-en-retail
  • 25966 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • InterviewPortfolioFood

nieuws MarketingTribune prolongeert de successerie 'Ondernemer van de Week'. Check de eerdere 116 gesprekken hieronder. Als nummer 117 interviewt de redactie Food&Retail Sven Dirkzwager, general manager van MyCOOKS, een game changing food e-commerce bedrijf dat de wereld verovert. 'Bij MyCOOKS bestel je niet zomaar eten maar een eet-belevenis. Buiten onze vele verse gerechten hebben wij ook een lijn vriesverse producten, een trend die in Engeland al groot is en nu zijn weg vindt naar Nederland', aldus foodondernemer Dirkzwager. Daarnaast onderscheidt MyCOOKS zich met duurzaamheid, capaciteit en kunde van de Chefs. Met hoofdletter C.

Olympische sneak-preview van Holland Heineken House

2nov 201717:04
  • Sponsoring
  • 34988 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MarketingOlympische SpelenActivatieSportmarketing

nieuws Het 14e Holland Heineken House staat tijdens de Olympische Winterspelen van 2018 in het moderne resort LaKai Sandpine in Gangneung, aan de oostkust van Zuid-Korea. Deze locatie ligt heel centraal ten opzichte van de Olympische schaatsbaan. Heineken en NOC*NSF komen begin 2018 ook met een driedelige documentaire-serie ter ere van 25 jaar 'HHH'. De documentaire ‘Holland bouwt een huis’ toont de bijzondere rol van dit concept.

Exterion Media wint Amstelveen, JCDecaux wint Den Haag

2nov 201716:42
  • Media
  • 34078 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MediaReclameOutdoorDigitaal

nieuws Buitenreclame is een strijd om de exclusieve concessies. Exploitant Exterion Media heeft een mooie slag geslagen met winst in de aanbesteding van de gemeente Amstelveen. Tegelijk wijst Den Haag de voorlopige gunning van (digitale) informatievitrines toe aan JCDecaux. Beide partijen vliegen elkaar geregeld juridisch in de haren over aanbestedingen.

Starbucks lanceert feestdagencup

2nov 201716:10
  • Food-en-retail
  • 13240 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • InnovatieFood

nieuws Starbucks lanceert vandaag de nieuwe kerstcup! Voor het eerst gaat het om een cup die in te kleuren is zodat klanten nu ook hun eigen twist kunnen geven aan hun favoriete Starbucks-drankje, meldt de koffieketen. 'Koffiepartners' krijgen gratis drankjes.

Renate Groenewold in driekoppig bestuur Legendary Lanes

2nov 201711:58
  • Sponsoring
  • 16411 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingPersonalia

nieuws Sportmarketingbureau Legendary Lanes heeft een nieuw management. Oprichter Jansien van Dijk is na twee jaar pionieren en bouwen, toe aan een nieuwe fase in haar carrière. De ondernemers Willem-Jan Bakker, Renate Groenewold en Jeroen Hommes nemen het roer over. Oprichter Jansien Van Dijk zal als ambassadeur betrokken blijven bij Legendary Lanes.

Eerste competities van start in eSports House

2nov 201711:49
  • Sponsoring
  • 13333 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • TelevisieEvenementOnline gamingeSports

nieuws Het nieuwe eSports House in Rotterdam start vandaag met de eerste competitie en uitzendingen van Inside eSports uit het eigen programma: de Mijndomein Masters(CS:GO). Later deze maand volgt de Dutch Dota Championships (Dota 2) op 21 november en de Dutch College Premier League (League of Legends) op 22 november. Alle competities zijn live te volgen in het programma inside eSports op Fox Sports en Twitch.

[boxtoernooi] Beursgang HelloFresh goed voor 318 miljoen euro - 'Marketing is alles'

2nov 201711:44
  • Food-en-retail
  • 13583 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingFood

nieuws Maaltijdbezorger HelloFresh gaat vandaag in Frankfurt naar de beurs voor 10,25 euro per aandeel, waarmee in theorie 318 miljoen euro wordt opgehaald, maar in praktijk ten hoogste 277 miljoen. Van de aandelen die HelloFresh uitgeeft, is 19 procent vrij verhandelbaar. 53 procent is in handen van investeringsmaatschappij Rocket Internet. Marketing is alles, zo zie je als je de omzet van de maaltijdbezorgers in Nederland afzet tegen de reclamekosten.

Ajax verlengt twee jaar met Herbalife

2nov 201711:35
  • Sponsoring
  • 13156 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • LeverancierPartnershipVoetbalFood

nieuws Ajax en Herbalife Nutrition hebben hun suppliership met twee seizoenen verlengd. Op sportpark de Toekomst ondertekende commercieel directeur Menno Geelen namens Ajax de vernieuwde overeenkomst die loopt tot en met juni 2019. Het wereldwijd opererende voedingsbedrijf zal hierdoor een bijdrage blijven leveren aan de voeding van het eerste elftal en Jong Ajax.

Redpepper springt in employer branding

2nov 201710:28
  • Bureaus
  • 17707 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ArbeidsmarktZakelijkStrategieHR

nieuws Reclamebureau Redpepper verbreedt zijn koers. Bureaudirecteur Tjeerd de Jong is samen met Karel Beijen (PMS, BeyenMeyer) een nieuw initiatief gestart op het gebied van Employer Branding & Job Marketing. Deze nieuwe loot aan de boom heet Redpepper Arbeidsmarktcommunicatie.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners