Business Insider start vacaturesite

1sep 201710:09
  • Media
  • 26402 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineHRWebsiteNieuwsmedia

nieuws Zakenplatform Business Insider start een vacaturesite. Bedrijven en kandidaten kunnen elkaar voortaan vinden via Vacatures.businessinsider.nl. Bedrijven kunnen vacatures plaatsen en kandidaten kunnen hun profiel achterlaten.

TMG mag Keesing Media verkopen aan Ergon

1sep 201709:24
  • Media
  • 13937 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaVerkoopUitgevers

nieuws Telegraaf Media Groep heeft akkoord gekregen van de eigen aandeelhouders om Keesing Media Group te verkopen aan Ergon Capital Partners III. Ook is afgesproken dat TMG een indirect minderheidsbelang aanhoudt van 30% in Keesing. Op dat laatste punt klonk wel kritiek van de Vereniging van Effectenbezitters (VEB).

Groen & Kool maakt B2B-campagne voor betaaldienst CCV

1sep 201709:19
  • Bureaus
  • 13063 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkCommercialsCampagnes

nieuws Een pinautomaat die het niet doet is een crime voor ondernemers. Dat is de insteek van een nieuwe B2B-campagne van CCV Nederland, die dit probleem tot het minimum wil beperken. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Groen & Kool uit Laren.

Genomineerde [1] NRW Jaarprijs 2017: Nowadays Amsterdam

1sep 201709:14
  • Food-en-retail
  • 8746 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenEvenement

nieuws Op donderdag 7 september wordt tijdens het Jaarcongres de winnaar van de NRW Jaarprijs 2017 bekend gemaakt in Theater Amsterdam. NRW staat voor Nederlandse Raad Winkelcentra. De prijs bekroont nieuw ontwikkelde winkelgebieden. Genomineerd zijn: Nowadays in Amsterdam, Beverhof in Beverwijk, Kerkelanden in Hilversum, Hanzewijk in Kampen en AaBe fabriek in Tilburg. In een serie van 5 worden de unieke kwaliteiten van de genomineerde projecten zoals door hen zelf gepresenteerd nader toegelicht. We starten met case [1]: Genomineerde Nowadays Amsterdam.

Sponsorlessen van Van Lanschot en Van Gogh

31aug 201716:20
  • Sponsoring
  • 23266 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • SponsorshipKunst & CultuurSponsorRing

nieuws De successen van prijswinnaars zijn leerzaam, maar dat geldt ook voor de fouten die zij maken - en vakkundig repareren. Succes én fouten stonden centraal bij een inspiratiesessie van Stichting SponsorRingen. MarketingTribune behandelt ze deze zomer in de zesdelige serie Sponsorlessen. Vandaag deel 5: de samenwerking tussen Van Lanschot Bankiers en het Van Gogh Museum.

VEA viert 100-jarig bestaan in Tuschinski, maar schrapt campagne '8 miljoen gesprekken'

31aug 201716:04
  • Bureaus
  • 38870 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • FilmReclameCampagnes

nieuws De VEA viert dit jaar zijn honderdste verjaardag. Ter ere van dit jubileum wordt de door videobureau Big Shots geproduceerde documentaire 'De kunst van het verleiden' op 10 oktober vertoond in het Amsterdamse filmtheater Tuschinski. Ook zou in september de campagne '8 miljoen gesprekken' van start gaan, maar die is ineens stopgezet. Waarom?

Eerste donaties Yvonne van Gennip Talent Fonds

31aug 201711:23
  • Sponsoring
  • 11318 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • HRFondsenwervingSport

nieuws In het Olympisch Stadion in Amsterdam hebben 23 talenten uit veertien verschillende takken van sport een bijdrage ontvangen uit het Yvonne van Gennip Talent Fonds. Variërend van een snowboarder die bezig is om zich voor de komende Winterspelen te kwalificeren tot een deelnemer aan de Deaflympics, de Olympische Spelen voor dove sporters.

NS vraagt heel Nederland: 'Wat houdt je tegen?'

31aug 201700:07
  • Bureaus
  • 26969 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameStorytellingMarketingCampagnes

nieuws Nieuwe mensen ontmoeten, oude vrienden bezoeken, inspiratie op doen of iemand verrasen. Waar je ook zin in hebt, stel het niet langer uit. Dat is de boodschap van de nieuwe NS-campagne, ontwikkeld door reclamebureau N=5. Het spoorwegbedrijf stelt daarin aan heel Nederland de vraag: 'Wat houdt je tegen?'

Ster komt met realtime pre-rolls voor CTV-app NPO Start

31aug 201700:02
  • Media
  • 13648 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaOnline advertisingTelevisieReclame

nieuws De NPO houdt woord als het gaat om fors meer investeren in online en on demand. Ster is gestart met de verkoop van realtime pre-rolls in de CTV-omgeving (connected tv) van NPO Start. Om dit mogelijk te maken heeft de reclamedienst van de NPO zijn samenwerking met video-adserving-platform SpotX verder uitgebreid.

Batenburg sponsort Haagse finish Volvo Ocean Race

30aug 201722:29
  • Sponsoring
  • 14100 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsorshipActivatieEvenementSport

nieuws Den Haag organiseert voor het eerst in de historie de finish van de legendarische Volvo Ocean Race in juni 2018. De ogen van alle zeilliefhebbers wereldwijd zullen op Nederland gericht zijn als de deelnemende teams na acht maanden van intense strijd aankomen in Den Haag: De Ultieme Bestemming. Technisch dienstverlener Batenburg Techniek is het eerste bedrijf dat zich als host city sponsor officieel verbindt aan dit internationale topsportevenement.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners