RA*W University en VEA op zoek naar The Next Big Thing

20sep 201711:20
  • Bureaus
  • 8313 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • NieuwkomersKennissessieEvenementReclame

nieuws 24Festival komt er weer aan, en daarmee ook 24Academy. Tijdens dit congres op 31 oktober speciaal voor studenten, gaan RA*W University en VEA op zoek naar The Next Big Thing. Ruim 380 studenten - met ambitie in marketing, communicatie en media – kunnen hier de laatste trends en de nieuwste ontwikkelingen binnen de creatieve industrie ontdekken. Variërend van blockchain technologie tot future innovation labs en van neuromarketing tot VR & AR.

Persgroep strikt 20e stad voor lokaal platform Indebuurt

20sep 201710:55
  • Media
  • 9116 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DoelgroepContentJournalistiekUitgevers

nieuws Persgroep breidt Indebuurt verder uit. Ook de inwoners van Doetinchem kunnen vanaf nu dagelijks terecht op het hyperlocal platform. De dagbladuitgever sluit met de Gelderse gemeente de twintigste stad aan op Indebuurt.nl. Al ruim 1,5 miljoen mensen gebruiken dit lokale platform, die samen meer dan 10 miljoen pagina’s bekijken.

Alfred goes Bollywood voor campagne Simpel

20sep 201710:17
  • Bureaus
  • 8455 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsCampagnesAdvertising

nieuws Binnen de campagne 'A Simpel Story' komt Alfred voor Simpel met een nieuw filmgenre: Bollywood! Indian style! Met swingende muziek, kostuums, olifanten en heel veel glamour.

Zevende Bram's Gourmet winkel opent in Alphen aan den Rijn

20sep 201710:15
  • Food-en-retail
  • 7793 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodMarketing

nieuws 'Alphenaarse fritesliefhebbers kunnen vanaf nu genieten van de verse frites van Bram's Gourmet', kondigt het eetmerk aan. Vanaf deze week is de winkel open midden in het centrum van Alphen en op 27 september is het publiek welkom voor een feestelijke housewarming van de fritesformule. 'Gasten kunnen naast de vertrouwde portie frites bij Bram's ook terecht voor de smaakvolle stoofgerechten. De stoofs zijn ontstaan in samenwerking met bekend tv-kok Herman den Blijker en kenmerken zich door de royale toppings', aldus Bram Ladage.

Linda maakt 'Tour de Rumoer' langs mediabureaus

20sep 201709:49
  • Media
  • 8526 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PromotieMediabureauTijdschriften

nieuws Het salesteam van Linda Magazine is dinsdag samen met hoofdredacteur Jildou van der Bijl en B2B-directeur Caren Wassink op een 'Tour de Rumoer' langs verschillende mediabureaus. Compleet met boksring en bokshandschoenen daagt Linda de mediabureau-medewerkers uit tot een staredown met niemand minder dan wereldkampioen kickboksen Rico Verhoeven.

[GfK] Omzet retail op zondagen neemt toe

20sep 201709:17
  • Food-en-retail
  • 8219 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • KlantSalesWinkelen

nieuws GfK becijfert dat het zondagse omzetaandeel blijft toenemen, doordat huishoudens steeds vaker op die dag shoppen in de supermarkt. 70% van de huishoudens winkelt gemiddeld 9,6 keer per jaar op zondag. Het omzetaandeel die dag ligt in Nederland inmiddels op 4,8 procent, dat betekent in geld circa 1,7 miljard euro omzet.

Fox Sports Eredivisie bedankt 1 miljoen abonnees

20sep 201700:47
  • Media
  • 11782 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CampagnesTelevisieVoetbalActivatie

nieuws Fox Sports Eredivisie viert de mijlpaal van 1 miljoen abonnees met een speciale ‘Bedankt-campagne’. De fans worden hierin bedankt door spelers en medewerkers van FOX Sports Eredivisie. Meefeesten kan via een actiepagina waar speciale voetbalprijzen zijn te winnen. De campagne is ontwikkeld in nauwe samenwerking met Crowd.

Merk-experts Roland van Kralingen en Andy Mosmans lanceren Instituut for Branding and Business Development

20sep 201700:14
  • Bureaus
  • 8443 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenStrategieInnovatieMarketing

nieuws Het Institute for Branding and Business Developement (IBBD) opent op 26 september zijn deuren in het Baarnse kasteel Groeneveld. Het IBBD is een initiatief van Laurens Sloot, Marcel van Aalst (samen de directie van EFMI Business School), Andy Mosmans en Roland van Kralingen.

NOS belicht horeca-sluikreclame via Instagram

19sep 201715:43
  • Food-en-retail
  • 11333 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodTrends

nieuws Social media als Instagram zijn nieuwe marketingtools tools geworden om een restaurant op de kaart te zetten, toont de NOS item met het volgende item. Wie alvorens een heerlijk gerecht op te peuzelen of te drinken daar eerst een fijne foto van maakt en deze post op bijvoorbeeld Instagram, helpt de horecagelegenheid gratis aan extra promotie. Met dank ook aan Instagram. Hoe werkt dat, bijvoorbeeld voor de supersuccesvolle eetgelegenheid The Avocado Show?

RTL Nederland neemt meerderheidsbelang in Adfactor

19sep 201712:43
  • Media
  • 14250 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisieReclameOnline advertisingZakelijk

nieuws RTL Nederland lijft Adfactor in. De broadcaster neemt een meerderheidsbelang van 60% in het digitale advertsingbureau. De samenwerking wordt per 1 oktober 2017 effectief. Adfactor blijft opereren vanuit zijn kantoor in Den Haag.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners