Eelco Sintnicolaas ambassadeur van Athleteshop

22nov 201713:00
  • Sponsoring
  • 9334 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingMarketingEndorsementSport

nieuws Eelco Sintnicolaas wordt ambassadeur van Athleteshop. De meerkamper, voormalig Europees indoorkampioen en Nederlands recordhouder, gaat trainingsproducten van Athleteshop gebruiken.

Ausnutria Hyproca kiest Goud Uberconnected voor internationale merkcampagne Kabrita

22nov 201712:33
  • Bureaus
  • 9388 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • FoodPitchesCampagnes

nieuws Goud Uberconnected is na een bureau-oriëntatie gekozen om de internationale merkcampagne van Kabrita te ontwikkelen, inclusief doorvertaling naar onder andere de winkelvloer, offline media, digital en social. De nieuwe merkcampagne van fabrikant Ausnutria Hyproca wordt ontwikkeld voor een global roll-out met bestaande en nieuwe partners in onder meer Zuidoost-Azië, het Midden-Oosten, Europa en de VS.

5 beroemde voorbeelden van geurmarketing in food en retail

22nov 201711:31
  • Food-en-retail
  • 7830 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • OnderzoekFoodMarketing

weblog Geurmarketing is een stuk populairder je denkt. Overal ter wereld zijn er vele voorbeelden van bedrijven die hier op een succesvolle manier gebruik van maken. Martijn Hendrikx, marketing manager bij ScentAir Benelux, heeft zijn favoriete vijf voorbeelden op een rij gezet. Ruik jij ze al?

SAN opent aanmelding voor New Kids on the Block

22nov 201711:18
  • Bureaus
  • 11469 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DigitaalPromotieReclameAwardCreatie

nieuws De New Kids on the Block komen er weer aan. SAN, B&BA en Fonk maken in januari een selectie van circa dertig jonge bureaus (digital, marketing, reclame, media, design, pr enzovoort) die het afgelopen jaar met kop en schouders boven de andere initiatieven uitstaken. Bureaus kunnen zich aanmelden tot 16 januari.

TMG mikt op sterke merken en schrapt 150 banen

22nov 201709:47
  • Media
  • 8088 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • UitgeefstrategieJournalistiekDagbladuitgeversNieuwsmediaUitgevers

nieuws Bij Telegraaf Media Groep verdwijnen de komende jaren 150 banen. Het concern, in juni overgenomen door de Belgische uitgever Mediahuis, gaat reorganiseren. De nieuwe eigenaar wil een focus op 'sterke merken', betere service en een opgestrakte organisatie. Het banenverlies is een gevolg van een nauwere samenwerking tussen Mediahuis en TMG. Ook speelt de verkoop mee van radiozender Sky Radio en puzzelboeken-uitgever Keesing.

Artbox presenteert tweede editie HowWow

22nov 201709:30
  • Algemeen
  • 20994 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • CreatieInspiratie

nieuws Op 30 november brengt bureau Artbox de internationale creatieve scene bij elkaar tijdens het 'HowWow' evenement in het NewWerktheater, editie twee. 'Het evenement is volledig toegewijd aan de ambachtelijke kunde van werelds meest talentvolle creatieven', vertelt initiator Martijn Thijssen. HowWow dient als platform om kennis te delen, te laten inspireren en creatieven en hun opdrachtgevers wereldwijd te verbinden.

'Huisgemaakt' geeft een kijkje in de keuken van La Place

22nov 201709:16
  • Food-en-retail
  • 8428 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingFood

nieuws De feestdagen zijn in aantocht dus pakken veel merken en foodproducenten uit met een leuk kookboek. Een kwestie van marketing. In het nieuwe kookboek ‘Huisgemaakt’ van La Place staat volgens de Jumbo-restaurantketen een gevarieerde selectie van de allerlekkerste La Place-gerechten op het menu. 'Dit kleurrijke kookboek biedt volop inspiratie met meer dan 150 seizoensrecepten voor thuis: eenvoudige en gemakkelijk te maken gerechten voor elk moment van de dag. Zodat iedereen de allerlekkerste gerechten van La Place nu óók thuis kan maken.'

IFFR vindt in #vfonds nieuwe hoofdsponsor

21nov 201715:48
  • Sponsoring
  • 11316 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsorshipKunst & CultuurEvenementFilm

nieuws International Film Festival Rotterdam (IFFR) heeft de komende drie jaar een nieuwe hoofdsponsor: Het Nationaal Fonds voor Vrede, Vrijheid en Veteranenzorg, kortweg vfonds. Het vfonds zet zich in voor een rechtvaardige en vreedzame democratie waaraan ieder mens kan bijdragen. In lijn met deze strategie steunt het fonds IFFR als hoeder van het vrije woord en aanjager van maatschappelijke discussie.

Coca-Cola presenteert nieuw actieplan voor duurzaamheid na reeks dialogen: focus caloriearm, recycling en maatschappij

21nov 201715:40
  • Food-en-retail
  • 17183 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • FoodMVOInteractie

nieuws 'This is Forward': onder deze naam lanceert Coca-Cola haar actieplan voor duurzaamheid in West-Europa. De stip aan de horizon is 2025, dan moeten volgens het a-merk de ambitieuze doelstellingen rondom onder meer suikerreductie, recycling en maatschappelijke betrokkenheid door het bedrijf behaald zijn. Coca-Cola in Nederland sluit aan bij dit nieuwe duurzaamheidsplan. Het actieplan is tot stand gekomen door het voeren van gesprekken met belangrijke stakeholders, regeringen, ngo's en mensen uit het bedrijfsleven, maar ook met behulp van inzichten van meer dan 12.000 consumenten in zes landen en bijna 1.000 medewerkers van Coca-Cola.

Foodtrends en packaging design in 2018

21nov 201711:38
  • Food-en-retail
  • 10270 x gelezen
  • Link
  • Huib Burggraaf
  • FoodTrendsPackaging

weblog Food en verpakkingen zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Trends en ontwikkelingen in food vragen om nieuwe, innovatieve verpakkingsoplossingen. Welke foodtrends[1] staan ons in 2018 te wachten en welke rol speelt de verpakking?


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners