Lubach lanceert Slechter Leven-keurmerk

18sep 201711:50
  • Food-en-retail
  • 10384 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingFoodMVO

nieuws Op al het vlees zónder 'Beter Leven Sterren' zou verplicht een plaatje moeten komen van de leefomstandigheden van de dieren, zodat we met z'n allen minder vaak kiezen voor vlees zonder Beter Leven Sterren. Dat stelde Arjan Lubach in zijn goed bekeken talkshow zondagavond jongst leden. Hij presenteert een speciaal stickervel dat bewuste consumenten op fout vlees kunnen plakken. Dezelfde avond nog lag de site plat.

Jess Gunn en James Crossley winnen JongeHonden-pitch Booking.com

18sep 201711:23
  • Bureaus
  • 9256 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatiePitchesConcepten

nieuws Het duo Jess Gunn en James Crossley heeft de openingspitch van JongeHonden gewonnen voor het digitale merk Booking.com. 'Jullie leggen de lat enorm hoog, en dat is alleen maar positief voor alle jong creatieven in Nederland', zegt Luis Ortiz, Senior Global Marketing Communications Creative bij Booking.com. Hij was onder de indruk van 38 ingezonden concepten.

Winnaars Retailer of the Year categorieprijzen bekend

18sep 201710:22
  • Food-en-retail
  • 6385 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenAwards

nieuws De categoriewinnaars van de publieksprijzen ‘ABN Amro Beste Winkelketen van Nederland 2017-2018’ en ‘ABN Amro Webshop Awards 2017-2018’ zijn bekend. Ruim 260.000 consumenten gaven gehoor aan de oproep uit 450 retailers hun favoriete winkelketens en webshops te kiezen op www.bestewinkelketen.nl en www.webshop-awards.nl. In 30 categorieën zijn 50 prijzen uitgereikt. Hier de complete uitslag.

Robert Guis Business Director V6K

18sep 201710:00
  • Bureaus
  • 8893 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclamePersonalia

nieuws Van Zessen Klaar (V6K), creatief bureau uit Leiden, versterkt zich met Robert Guis. Guis maakt de overstap van Leo Burnett Amsterdam, waar hij ook werkzaam was als Business Director. Eerder was Guis managing director van het merkactivatiebureau KOEN en werkte hij als Client Services Director bij FHV-BBDO, N=5, TBWA en FCB Amsterdam. Guis wordt bij V6K onderdeel van het managementteam.

QR Code: De Cadel Evans van de tech

18sep 201709:33
  • Media
  • 8472 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Communicatie

weblog Natuurlijk ben ik hier niet uniek in, maar ik hou heel erg van de underdog. En dan niet de-underdog-die-toch-wint, nee de underdog. Ik werd fan van Lance Armstrong in de hoogtijdagen van Alberto Contador. Toen Lance niet meer won dus. En nu, in de jaren van Froome, ben ik fan van Contador.

Digital talent Myrna Pruijn: 'Mijn leercurve is bizar, dat geeft een kick'

18sep 201709:00
  • Algemeen
  • 9796 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Digitaal

nieuws Ook bij de tweede detachering bij Interpolis – ze werkte eerder bij Jumbo – is digital talent Myrna Pruijn er nog meer van overtuigd dat ze verder wil in (online) marketing. Ze viel met haar neus in de boter met haar detacheringsperiode via het Digital Talent Development Programma van Schaal+ bij Interpolis. Toen draaide net de campagne AutoModus die viral ging.

Paola Cassone: Wat houdt ons tegen?

15sep 201716:52
  • Media
  • 23011 x gelezen
  • Link
  • Paola Cassone
  • Customer JourneyOnderzoekDoelgroep

weblog Onlangs is de nieuwe televisiecampagne van de Nederlandse Spoorwegen gestart. Geconfronteerd met een slappe boterham in hun verzorgingstehuis, beslissen twee vrienden om in Parijs te gaan lunchen en dat doen ze ook. Zomaar. Vier uur later zitten ze voor een heerlijk bord fruits de mer met uitzicht op de Notre Dame. Wat mij opvalt aan dit verhaal is het gemak waarmee de beslissing wordt genomen en uitgevoerd

National Geographic vol lof over foodland Nederland

15sep 201715:53
  • Food-en-retail
  • 31535 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • StorytellingFoodInnovatie

nieuws Tijdschrift National Geographic brengt een prachtige hulde aan landbouwland Nederland, dat volgens de redactie wereldwijd vooroploopt met duurzaam boeren. Dit levert deze gigantische productie op over hoe ons kleine land de wereld voedt. 'The Dutch have become world leaders in agricultural innovation, pioneering new paths to fight hunger.' Hoewel trots zijn op Nederland voor bepaalde mensen een hardnekkig taboe lijkt, geeft deze reportage weer een extra argument om dat soms juist wel te zijn. Kijk even mee.

Epidemie verzorgt introductie beauty-merk Oenobiol Paris

15sep 201715:28
  • Bureaus
  • 28882 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • TelevisieCommercialsCampagnesAdvertising

nieuws Het reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met Vemedia Consumer Healtcare de positionering en de communicatie voor de lancering van het beauty-merk Oenobiol Paris.

Xavier van Leeuwe directeur Consumenten TMG

15sep 201713:57
  • Media
  • 23194 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DagbladuitgeversNieuwsmediaPersonalia

nieuws Xavier van Leeuwe start per 1 oktober als directeur met als aandachtsgebied consumenten bij Telegraaf Media Groep (TMG). Van Leeuwe wordt bij TMG onder meer verantwoordelijk voor de marketing van de merken, werving en behoud van abonnees, data-analyse en klantbeleving. Hij rapporteert aan ceo Marc Vangeel.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners