Paola Cassone: Wat houdt ons tegen?

15sep 201716:52
  • Media
  • 23124 x gelezen
  • Link
  • Paola Cassone
  • Customer JourneyOnderzoekDoelgroep

weblog Onlangs is de nieuwe televisiecampagne van de Nederlandse Spoorwegen gestart. Geconfronteerd met een slappe boterham in hun verzorgingstehuis, beslissen twee vrienden om in Parijs te gaan lunchen en dat doen ze ook. Zomaar. Vier uur later zitten ze voor een heerlijk bord fruits de mer met uitzicht op de Notre Dame. Wat mij opvalt aan dit verhaal is het gemak waarmee de beslissing wordt genomen en uitgevoerd

National Geographic vol lof over foodland Nederland

15sep 201715:53
  • Food-en-retail
  • 31616 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • StorytellingFoodInnovatie

nieuws Tijdschrift National Geographic brengt een prachtige hulde aan landbouwland Nederland, dat volgens de redactie wereldwijd vooroploopt met duurzaam boeren. Dit levert deze gigantische productie op over hoe ons kleine land de wereld voedt. 'The Dutch have become world leaders in agricultural innovation, pioneering new paths to fight hunger.' Hoewel trots zijn op Nederland voor bepaalde mensen een hardnekkig taboe lijkt, geeft deze reportage weer een extra argument om dat soms juist wel te zijn. Kijk even mee.

Epidemie verzorgt introductie beauty-merk Oenobiol Paris

15sep 201715:28
  • Bureaus
  • 28987 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • TelevisieCommercialsCampagnesAdvertising

nieuws Het reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met Vemedia Consumer Healtcare de positionering en de communicatie voor de lancering van het beauty-merk Oenobiol Paris.

Xavier van Leeuwe directeur Consumenten TMG

15sep 201713:57
  • Media
  • 23253 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DagbladuitgeversNieuwsmediaPersonalia

nieuws Xavier van Leeuwe start per 1 oktober als directeur met als aandachtsgebied consumenten bij Telegraaf Media Groep (TMG). Van Leeuwe wordt bij TMG onder meer verantwoordelijk voor de marketing van de merken, werving en behoud van abonnees, data-analyse en klantbeleving. Hij rapporteert aan ceo Marc Vangeel.

[Ster Forum] Thijs Muller (Havas Media): Den Haag zal Frank Volmer diepe zakken moeten geven

15sep 201713:35
  • Media
  • 36407 x gelezen
  • Link
  • Bas Vlugt
  • AdvertisingMediabureauTelevisie

nieuws De Ster stopt met het geven van zowel bureau- als volumekorting 1 januari 2018. Er komen vaste prijzen voor alle adverteerders - ongeacht hoeveel er wordt ingekocht - waar ook de bemiddelingskorting van 15 procent al in is verwerkt.

Stadsschouwburg Amsterdam en Rabobank verlengen samenwerking

15sep 201711:51
  • Sponsoring
  • 23446 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Kunst & CultuurSponsoring

nieuws Rabobank Amsterdam, sinds 2008 founding partner van Stadsschouwburg Amsterdam, blijft ook in de toekomst de ambities van de Stadsschouwburg steunen. Met financiële bijdragen en met gezamenlijke, inhoudelijke programma's over de stad en haar inwoners.

La Place opent 9 zaken in Hudson's Bay

15sep 201711:43
  • Food-en-retail
  • 22364 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarktwerkingWinkelenMarketing

nieuws La Place opent in september vijf restaurants en vier cafés in de nieuwe warenhuizen van Hudson’s Bay. Het gaat om zaken in Leiden, Den Haag, Rotterdam, Maastricht, Almere, Tilburg, Breda, Den Bosch en Zwolle. Dit zijn de eerste La Place restaurants die worden geopend in de nieuwe Canadese warenhuizen.

Lemon Scented Tea ontwikkelt vervolgcampagne voor Nuon ‘Luisteren geeft energie’

15sep 201709:53
  • Bureaus
  • 12878 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesAdvertisingCommercials

nieuws Nuon geeft met specifieke klantbeloftes verdere verdieping aan de merkpositionering ‘Luisteren geeft energie’. In deze vervolgcampagne, wederom van het bureau Lemon Scented Tea, staat het waarderen van langere relaties centraal.

999 Games kiest voor Abovo Media

15sep 201709:50
  • Bureaus
  • 8987 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MediabureauCampagnesAdvertising

nieuws Abovo Media gaat de mediaplanning, inkoop en strategie verzorgen voor bord- en kaartspellenuitgever 999 Games. De verschillende campagnes zullen te zien zijn op Zapp Kids, Nickelodeon, TLC en FOX.

Chantal Janzen lanceert &C Me talent stage

15sep 201709:45
  • Media
  • 6072 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CrossmediaTijdschriften

nieuws &C Me talent stage is onderdeel van Chantals multimediamerk &C. &C Me talent stage geeft talenten de kans zich via dit online platform te laten zien aan de wereld. De BankGiro Loterij is partner van &C Me talent stage.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners