Marc Verschoor Managing Director Zenith Nederland

14sep 201711:14
  • Bureaus
  • 11334 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaMediabureau

nieuws Na het afgelopen jaar als coo geopereerd te hebben van Zenith is Marc Verschoor per direct benoemd tot Managing Director Zenith Nederland. Cornelie Weller, ceo Publicis One: 'Ik heb Marc leren kennen als iemand met een sterke digitale en technologische kennis en achtergrond met focus op klant(tevredenheid).'

Yune ontwikkelt videocampagne voor BMW

14sep 201710:03
  • Bureaus
  • 10012 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • VideoAdvertisingCampagnes

nieuws Content marketingbureau Yune lanceert de campagne voor BMW Nederland, die draait om de innovatieve Steptronic automaat. BMW heeft Yune gevraagd het creatieve concept voor de nieuwe multimediale Automaatcampagne op zich te nemen. Online video en bijbehorende fotografie staan in het creatieve concept centraal.

ProMille Media breidt portfolio uit met 27 titels

14sep 201709:45
  • Media
  • 9164 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • UitgeversNieuwsmediaAdvertising

nieuws ProMille Media, het loket voor de nationale adverteerdersmarkt voor regionale en lokale media, heeft per 1 september zijn portfolio uitgebreid met 27 titels. Via ProMille Media kunnen adverteerders nu ruim vijf miljoen Nederlanders in de regio bereiken. Toegevoegd zijn onder meer het Nederlands Dagblad en het Reformatorisch Dagblad en de titels van Uitgeverij De Bode en Uitgeverij Het Kontakt.

OMX versterkt positie in digital audio advertising

14sep 201709:38
  • Media
  • 8250 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • RadioOnline

nieuws OMX sluit Ibiza Global Radio, Radio 509 en Q-dance aan en groeit in bereik naar drie miljoen unieke luisteraars per maand. De verkooporganisatie voor audio kan dankzij exclusieve samenwerking met het a2X platform van Triton Digital alle luisteraars bereiken die naar de aangesloten internationale online radiozenders en muziek streaming diensten luisteren.

Zwanenberg voorziet forse stijging vega omzet in Europa: 'op termijn 50% uit niet-vlees'

14sep 201709:10
  • Food-en-retail
  • 11888 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • FoodTrends

nieuws Zwanenberg Food Group, die in juli soep- en rookworstfabriek Unox overnam, trekt veel aandacht met de voorspelling dat op termijn 50% van de ZFG-groepsomzet uit niet-vlees producten zal komen. Het foodmerk signaleert een dalende vleesconsumptie in Europa, waar slimme marketeers en ondernemers uit de vlees- en snackindustrie op moeten reageren. Het aantal flexitariërs stijgt -ook in Nederland- flink.

[Ingezonden artikel] Consumenten behoefte verschuift door aantrekkende economie

13sep 201712:25
  • Algemeen
  • 11252 x gelezen
  • Link
  • Sales
  • Geen tag

nieuws De economie draait weer op volle toeren en dat betekent dat er volop wordt verbouwd en geklust. De piekmomenten liggen in de weekenden, avonden en vakanties. Bouwmarkten spelen in op dit klusvirus door openingstijden te verruimen. Toch blijven de openingstijden van de klantenservices van de online aanbieders achter.

Sandy Knauer en Melaney Bongers naar TIM dialogue marketing

13sep 201711:52
  • Bureaus
  • 11234 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaMarketing

nieuws Het actiemarketingbureau TIM dialogue marketing heeft Sandy Knauer aangetrokken als project- en accountmanager. Melaney Bongers is aangetrokken als designer.

Hummel lanceert nieuwe wedstrijdshirts handbaldames

13sep 201711:16
  • Sponsoring
  • 11181 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingSponsoring

nieuws Het WK in Leipzig is in aantocht, met de Nederlandse handbaldames als een van de favorieten voor de titel. Vandaag wordt het nieuwe wedstrijdtenue gelanceerd. Het feloranje van Nederland en de chevrons van hummel komen op het shirt nog krachtiger samen.

[onderzoek] Moet de fysieke winkel zich wapenen tegen de online aanval?

13sep 201711:02
  • Food-en-retail
  • 12985 x gelezen
  • Link
  • Jesca Dembinski
  • WinkelenOnderzoek

weblog In het weekend ben ik regelmatig in de Kalverstraat in Amsterdam te vinden. Ik heb de mazzel dichtbij te wonen en slenter daarom – vaak zonder doel – een paar uurtjes door deze straat. Helaas zie ik ook dat de leegstand in de drukste winkelstraat van Nederland alleen maar erger wordt. Een belangrijke oorzaak? Ongeveer iedereen koopt wel eens online. Daarom ben ik blij met het feit dat er voor bijna alle Nederlanders producten zijn die zij absoluut in een fysieke winkel willen blijven kopen.

Cosmopolitan grootste millennialmerk

13sep 201710:59
  • Media
  • 8866 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CrossmediaTijdschriftenUitgeefstrategie

nieuws In vier jaar tijd groeide Cosmopolitan uit van een tijdschrift met een website tot het grootste millennialmerk dat zeven platformen bedient en elke maand 2,8 miljoen jonge vrouwen bereikt.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners