JFK overgenomen door TopGear-uitgever VDS

14nov 201717:44
  • Media
  • 16460 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentVerkoopUitgeversTijdschriften

nieuws VDS Publishers, uitgever van TopGear in Nederland en België, versterkt zijn positie aan de bovenkant van het mannensegment met de overname van JFK. JFK was in handen van investeerders. TopGear richt zich op liefhebbers van auto’s in combinatie met mannenlifestyle. JFK focust op lifestyle, waarvan auto’s zeker deel uitmaken. De nieuwe eigenaren zien dan ook een goede match.

Dunkin' Donuts opent op Centraal Station Amsterdam

14nov 201714:48
  • Food-en-retail
  • 10765 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodKlant

nieuws De eerste Dunkin’ Donuts in samenwerking met de NS is geopend op het Centraal Station te Amsterdam. Amsterdam Centraal is het eerste treinstation met een Dunkin’ Donuts filiaal, nadat er vanaf 23 maart zeven vestigingen in Nederland zijn geopend. Deze achtste vestiging is volgens de nieuwste internationale huisstijlelementen vormgegeven. Dat maakt Dunkin’ Donuts, een wereldspeler in coffee- & baked goods merken, vandaag bekend. 'Dunkin’ Donuts telt ruim 12.200 winkels in 45 landen.

Connexxion gunt busreclame aan OVMedia

14nov 201714:02
  • Media
  • 16688 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PromotieReclameOutdoor

nieuws Vervoersbedrijf Connexxion besteedt zijn reclame-diensten uit aan met mediabedrijf OVMedia. Daarmee wordt OVMedia vanaf januari 2018 de marktleider voor busreclame in Nederland.

Willemsen nieuwe marketingdirecteur Persgroep

14nov 201713:45
  • B2b
  • 12998 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • PersonaliaUitgeversMarketing

nieuws Bert Willemsen heeft Harry de Haas per direct opgevolgd als nieuwe marketingdirecteur van de Persgroep Nederland. De Haas vertrekt naar KPN. Willemsen heeft in zijn 9-jarige loopbaan binnen de Persgroep brede marketingervaring opgebouwd.

Financiële sector schreeuwt om een dosis Disney

14nov 201712:53
  • Algemeen
  • 8886 x gelezen
  • Link
  • Erik Idzenga
  • Innovatie

weblog De financiële sector is doorgeslagen in het verlagen van kosten. Digitalisering en een focus op efficiënte producten en processen heeft van bankieren een commodity gemaakt. Alles wat vroeger bijzonder, uniek en persoonlijk aan bankieren was, is inmiddels wel zo’n beetje verdwenen.

Heineken verhoogt bierprijs in de horeca

14nov 201711:45
  • Food-en-retail
  • 8872 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingFood

nieuws Heineken verhoogt de bierprijs voor de horeca. Ondernemers gaan in 2018 gemiddeld 2,8 procent meer betalen. Bij veel horecaondernemers viel de brief met dit nieuws de afgelopen dagen in de bus, meldt Misset Horeca. 'Opnieuw', concludeert het vakmedium.

America Today viert heropening eerste winkel op straat

14nov 201710:31
  • Media
  • 11099 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MerkenReclameOutdoor

nieuws America Today viert een feestje op de plek waar het voor het bedrijf ooit allemaal begon. Om de heropening te lanceren van het pand waar het in 1989 startte, pakt het modemerk uit met een strak gestylede OOH-special, ondersteund door JCDecaux. Op straat komt de winkelsfeer helemaal tot leven.

Savana Rijneveldshoek digitaal strateeg bij Redkiwi

14nov 201710:03
  • Bureaus
  • 9709 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaDigitaalOnline advertisingStrategie

nieuws Savana Rijneveldshoek is per half november gestart als digital strateeg bij Redkiwi. Zij gaat in deze functie samen met de bureauklanten concepten ontwikkelen waarbij de customer journey voor de doelgroep aansluit bij het merkverhaal, de identiteit en de doelen van die klanten.

D-Reizen zet vergelijken centraal in vroegboek-campagne

14nov 201709:31
  • Bureaus
  • 7774 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameCommercialsCampagnes

nieuws Zeventig uur. Zo lang is de Nederlander gemiddeld bezig met het uitzoeken van zijn ideale vakantie. Terwijl D-reizen als grootste onafhankelijke vakantie-vergelijker alle mogelijkheden en prijzen al op een rij heeft gezet. In zijn nieuwe vroegboekcampagne laat D-reizen ervaren wat reisliefhebbers met die 70 uur kunnen doen: je vakantiefoto’s van vorig jaar inplakken, bikini’s passen, de beste zomerhits beluisteren of al die tijd checken of je paspoort al verlopen is.

Remko Posthuma versterkt Goud Uberconnected als technology director

14nov 201707:03
  • Bureaus
  • 7004 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Big dataStrategieInnovatiePersonalia

nieuws Goud Uberconnected zet de volgende belangrijke stap door Remko Posthuma aan te trekken als Technology Director. Posthuma zal groepsbreed (Goud Uberconnected, Icemedia en Redmint) de nieuwe afdeling Data & Tech mede-vormgeven én de component tech nog steviger verankeren binnen het creatieve proces. Hiermee gaat Goud Uberconnected als bureau echt full circle: bedenken van campagnes en content, in-house content-productie, data-analyse en op basis van deze insights nog scherper nieuw creatief werk maken.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners