Dirk en DekaMarkt op bio-toer tijdens en na Bio10daagse

12sep 201709:29
  • Food-en-retail
  • 10133 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenMarketing

nieuws Klanten van Dirk van den Broek en DekaMarkt hebben voortaan nog meer keuze in biologisch, melden beide retailketens. De 200 supermarkten die onderdeel uitmaken van de Detailresult Groep hebben hun assortiment namelijk flink uitgebreid. Tijdens de Bio10daagse zetten ze deze productgroep in de schijnwerpers. Deze uitbreiding sluit aan bij de visie van beide bedrijven op verantwoord ondernemen.

[Ingezonden artikel] Erotiekbedrijf genomineerd voor de Deloitte Technology Fast 50

12sep 201709:11
  • Algemeen
  • 7111 x gelezen
  • Link
  • Sales
  • Geen tag

nieuws Erotiekbedrijf EDC Internet is genomineerd voor de Deloitte Technology Fast 50 award 2017. De Deloitte Technology Fast 50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven van Nederland. Donderdag 12 oktober wordt de uiteindelijke ranking feestelijk bekendgemaakt in Utrecht.

Peter de Mönnink van Sanoma naar Talpa, CCO Talpa Holding en CEO SBS

12sep 201708:16
  • Media
  • 5281 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisiePersonalia

nieuws Peter de Mönnink zal einde jaar terugtreden als CEO van Sanoma in Nederland en België. De Mönnink maakt per 1 januari 2018 de overstap naar Talpa, waarvoor hij op dit moment al de rol van CEO SBS vervult. De Mönnink blijft nog volledig in functie tot en met het einde van dit jaar.

[Interview] Ruud van der Linden (StreamOne): 'Publiceren op YouTube en Facebook kan schadelijk zijn voor bedrijven'

11sep 201713:22
  • Media
  • 11107 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • VideoOnline

nieuws StreamOne ontving onlangs een kapitaalinjectie van verschillende investeerders waardoor het nu versneld de internationale ambities kan waarmaken. We spreken met CEO Ruud van der Linden over de ontwikkelingen op de onlinevideomarkt.

MarketingTroonrede 2017: Kan het vakgebied zelf nog innoveren?

11sep 201711:00
  • Algemeen
  • 14548 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • StrategieMarketingEvenement

nieuws Zoals de koning elke derde dinsdag in september de troonrede uitspreekt, zo laat de Stichting MarketingTroonrede op de tweede dinsdag in september de MarketingTroonrede uitspreken. Dit jaar zal dinsdag 12 september de MarketingTroonrede uitgesproken worden door Inge Beckers: marketing- en communicatieprofessional, auteur, interventie deskundige en ondernemer. Zij zal daarbij zeker ingaan op de vernieuwingen die het vakgebied zelf dient te ondergaan om zich aan te passen aan de ‘Age of the Customer’ (Forrester Research, 2016). De MarketingTroonrede 2017 wordt georganiseerd in samenwerking met Nyenerode Alumni VCV (kring Innovatiemanagement) en het marketingvakblad MarketingTribune.

De kunst van projectmanagement bij Jumbo

11sep 201710:55
  • Algemeen
  • 7643 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • Geen tag

nieuws Bij de supermarktketen Jumbo – die zijn oorsprong vindt in Brabant – vervult Esker Sterneberg (25) haar tweede opdracht via Schaal+. Binnen het online marketingteam van Marcel Schellekens (37) leert ze onder andere projectmanagement. Laatstgenoemde vertaalt zich onder meer in een bijdrage aan de Dagje Uit Campagne. Sterneberg is één van de zestien talenten die het Digital Talent Development Programma van Schaal+ volgt.

Katja Schuurman lanceert via het AD videoplatform haar videoserie Return to Sender

11sep 201710:46
  • Media
  • 8021 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • VideoNieuwsmediaMaatschappijStorytelling

nieuws Katja Schuurman neemt in deze serie haar naasten mee naar bijzondere plekken in de wereld waar ze met haar stichting Return to Sender (RtS) het verschil probeert te maken. Vanaf medio september verschijnen de video’s wekelijks op AD.nl en de regiosites van ADR Nieuwsmedia, onderdeel van de Persgroep Nederland.

DIF Amsterdam: Diversiteit is de mode

11sep 201710:39
  • Food-en-retail
  • 12204 x gelezen
  • Link
  • Klaus van den Berg
  • WinkelenSmaakprikkelTrends

weblog Het modecollectief DIF is een nieuwe uitdager in Amsterdam. Nieuwe kleren heet van de naald vanuit de hoofdstad maar dan zonder de kapsones die daar helaas maar al te vaak en zonder reden of noodzaak bij horen. Juist het enthousiasme laten zien en voelen van een bont gezelschap van onbekende ontwerpers in een snel overzicht van elkaar opvolgende korte shows is een praktische aanpak voor inkopers, journalisten en publiek.

VINEX en SKO verlengen contract NOBO

11sep 201709:08
  • Media
  • 7745 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BereikOnderzoekKijkcijfers

nieuws De Verenigde Internet Exploitanten (VINEX) en Stichting KijkOnderzoek (SKO) hebben gezamenlijk hun handtekening gezet onder de verlenging van het contract voor het Nederlands Online Bereik Onderzoek (NOBO). NOBO, dat wordt uitgevoerd door Kantar Media/TNS, zal ook in 2018 de marktstandaard zijn voor het meten en rapporteren van online bereik in het MediaPanel van ruim 5.000 respondenten.

Onlinemarketeer Van Keulen: 'Nieuwe Jumbo-app maakt boodschappen doen gemakkelijker want inspreekbaar'

11sep 201708:49
  • Food-en-retail
  • 9877 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • AppsMarketing

nieuws Dankzij een innovatieve nieuwe feature in de mobiele app van Jumbo Supermarkten zijn papieren boodschappenlijstjes binnenkort verleden tijd. Door de Jumbo app te openen en de gewenste boodschappen in te spreken, kunnen klanten digitale boodschappenlijstjes ook met hun stem opstellen en aanvullen. Roy van Keulen (Jumbo): 'Met de nieuwe spraakfunctie in de app kun je benodigde producten inspreken voor je ze weer bent vergeten.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners