Coverstory Sponsoring

132017
  • 3231 x gelezen
  • Link

magazine Zoals de naam en cover al doen vermoeden en met het Sponsorcongres op 26 september in het verschiet een nummer boordevol, u raadt het al, sponsoring. De redactie sprak met ilionx (sponsor nationale damesvolleybal) en Robeco (sponsor Concertgebouw), duikt diep in the reason why van sponsoring oftewel het buzzword purpose, tevens het thema van het congres, waarvan klimaatjournalist Bernice Notenboom de key note is. Marketeers van het MEC reageren op de stelling 'Sponsoring is een vies woord geworden' en natuurlijk aandacht voor onze Oranje Leeuwinnen, die WEURO 2017 goed begonnen zijn met een overwinning op Noorwegen, op dezelfde dag dat Bauke een etappe in de Tour won en Federer voor de 8ste keer Wimbledon . Verder veel design, met een panel, een storecheck en een case en een oproep van MediaMonks en Jungle Minds aan de overheid toch vooral gebruik te maken van de expertise van Nederlandse digital design-bureaus. De zomerse cover is van de hand van Ambassadors. Na dit nummer nemen we een klein reces, maar online gaan we natuurlijk gewoon door! Ons papieren magazine verschijnt weer op 29 augustus. Een mooie zomer toegewenst door de redactie!


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners