TOP X case: Compliance People op de kaart gezet

20jul 201711:45
  • Algemeen
  • 4526 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • SalesBranded content

magazine Legal People is marktleider op het gebied van executive search voor juristen. Hun label Compliance People richt zich specifiek op compliance-juristen. Hoe zet je zo’n nieuw merk in korte tijd neer, op toegankelijke wijze en met de juiste lading? Advertenties, radio en online zorgden voor naamsbekendheid, de website bood verdieping en leidde tot conversie: het aantal aanmeldingen voor het Compliance Ontbijt was 2x hoger dan geprognosticeerd.

Case: Compliance People op de kaart gezet

Opdrachtgever: Compliance People Executive Search

Doelstelling: Awareness creëren voor Compliance People, nieuw label van Legal People, en aanmeldingen genereren voor het Compliance Ontbijt

Bureau: Lemm en Ten Haaf /B2B

Media: 1/1 advertenties FD, radiospots BNR, online bannering FD en BNR, direct mail en email, website

Meer weten?
www.lemm-tenhaaf.nl (ga naar WERK), of direct: www.lemm-tenhaaf.nl/project/legal-people/

 



 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners