TOP X case: Hoe leeft de nieuwe afdeling ‘Leven in de Tuin’?

TOP X case: Hoe leeft de nieuwe afdeling ‘Leven in de Tuin’?
  • Algemeen
  • 10 jul 2017 @ 11:30
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Branded content

"Met ‘Leven in de Tuin’ wil Intratuin laten zien hoe belangrijk biodiversiteit in je tuin is. Het was zeer leerzaam om van de doelgroep te horen hoe deze de nieuwe afdeling, die in Heerhugowaard als pilot startte, ervaart. In hoeverre slagen we erin het concept over de bühne te brengen en klanten aan te trekken? Hoe werken de inrichting, de aankleding en het assortiment in de praktijk? Klanten hebben ons hun kritische blik gegeven wat ons input heeft gegeven hoe het concept, dat positief ontvangen is, te optimaliseren voor de verdere uitrol."

Case: Hoe leeft de nieuwe afdeling ‘Leven in de Tuin’?

Opdrachtgever: Intratuin

Doelstelling: Inzicht krijgen in hoe (potentiële) klanten het concept en de uitwerking van een nieuwe afdeling ervaren, zodat deze optimaal uitgerold kan worden

Bureau: Ruigrok NetPanel

Type onderzoek: Groepsdiscussies op de winkelvloer

Quote: "Met ‘Leven in de Tuin’ wil Intratuin laten zien hoe belangrijk biodiversiteit in je tuin is. Het was zeer leerzaam om van de doelgroep te horen hoe deze de nieuwe afdeling, die in Heerhugowaard als pilot startte, ervaart. In hoeverre slagen we erin het concept over de bühne te brengen en klanten aan te trekken? Hoe werken de inrichting, de aankleding en het assortiment in de praktijk? Klanten hebben ons hun kritische blik gegeven wat ons input heeft gegeven hoe het concept, dat positief ontvangen is, te optimaliseren voor de verdere uitrol." (Annet Freriks, formule coördinator Intratuin)



 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken