Joost van Liemt naar Energize

Joost van Liemt naar Energize
  • Algemeen
  • 23 okt 2013 @ 14:34
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Joost van Liemt gaat als Strategy Director aan de slag bij Energize en maakt direct deel uit van het managementteam. Van Liemt werkte hiervoor als creative director bij .bone en Euro RSCG. Eerder al was hij partner en creative director van Bikker Communicatie en is hij Bikker Interactieve Media gestart, de voorloper van Euro RSCG 4D (tegenwoordig Havas). Als creative director maakte hij veel internationaal, prijswinnend werk voor onder andere Nokia, ABN AMRO, Nuon en InShared.

Over zijn komst naar Energize zegt Van Liemt zelf: ‘Ik heb gekozen voor lef. Voor een bureau met mensen die durven. Want met die instelling help je opdrachtgevers verder. Niet voor even, ook op lange termijn.’ Met zijn komst is de bureaudirectie van Energize compleet. Die bestaat momenteel uit creative director Richard de Jong (ex-CD/oprichter Qi, ex-CD FHV BBDO), account director Jack Gnodde (ex-AD Lemz, Tribal DDB en Indie) en Klaas Weima (oprichter en managing director Energize).

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken