Multichannel 2016 schot in de roos
- Algemeen
- 25 apr 2016 @ 11:42
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MarketingCongres
- 25 apr 2016 @ 11:42
- Redactie MarketingTribune
Dat multichannel een hot item is bij marketeers en andere communicatieprofessionals bleek wel op 20 en 21 april jl. toen duizenden belangstellenden hun weg vonden naar de Multichannel Conference 2016 in de DeFabrique in Utrecht. Het event stond in het teken van een volledig gepersonaliseerde, consistente customer journey over alle kanalen.
Het bood professionals in e-commerce, marketing en klantcontact, gratis (!) de mogelijkheid om de keuze te maken uit ruim 150 kennissessies in tien theaters. Deze video geeft een snel en mooi overzicht van twee boeiende dagen vol inspiratie en nieuwe inzichten.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [interview] Marktonderzoek door en over tieners: 'Tof moet je...
- Samsung lanceert TikTok-activatiecampagne buiten TikTok
- Mobiel dataverkeer stijgt, bellen daalt
- LOI bekendste online opleider
- [branded content] Merken in loyaliteitscrisis? Dit is de...
- [onderzoek] Het voorkomen van sociaal wenselijke antwoorden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing