Dagvoorzitter Sponsorcongres: Jan Driessen
- Algemeen
- 18 aug 2016 @ 15:18
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- SponsoringSponsorcongresEvenementInteractieDialoog
- 18 aug 2016 @ 15:18
- Redactie MarketingTribune
Het Sponsorcongres komt er weer aan! Sponsoring kan de naamsbekendheid, de lading van het merk, de visie, de strategie en de core business van een bedrijf daadwerkelijk positief beïnvloeden. Op dinsdag 6 september komen in 'Explore by Lute' te Muiden in totaal zes keynote speakers hun licht schijnen over dit gegeven. In aanloop naar deze bewuste dag presenteren we deze sprekers. Te beginnen met: dagvoorzitter Jan Driessen.
Ga hier naar toe voor meer informatie. En er zijn nog tickets!
Jan Driessen heeft per 1 januari 2014 een strategisch en toch ook pragmatisch communicatie-adviesbureau opgericht: Q&A | Communicatie. De huidige, snelle en interactieve communicatiemaatschappij vraagt veel van bedrijven en hun leiders. Q&A | Communicatie gaat hen helpen om begrijpelijk, relevant en consistent te communiceren. Door de juiste vragen te stellen en samen de goede antwoorden te formuleren (questions and answers!).
Jan Driessen heeft een lange ervaring in de communicatiebranche. Vanaf april 2000 was hij bijna 14 jaar lang directeur Communicatie bij AEGON. In die functie was hij eindverantwoordelijk voor alle in- en externe communicatie, reclame en sponsoring. Hij heeft in die bewogen jaren Aegon door heftige publicitaire stormen geleid en samen met zijn afdeling Communicatie van Aegon een meer open, eerlijk en verantwoord bedrijf gemaakt. Met onderscheidende, vooroplopende reclamecampagnes en trotsmakende sponsorschappen (KNSB, Ajax, KNRB). Jan Driessen was daarnaast vanaf september 2008 tot eind 2013 voorzitter van de Bond van Adverteerders (BVA). In 2006/2007 was hij ook de campagnestrateeg van Mark Rutte. (LB)
Jan Driessen opent het Sponsorcongres. En er zijn nog tickets! Ga hier naar toe voor meer informatie.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing