Met de Senz-paraplu droog en classy de nacht in

Met de Senz-paraplu droog en classy de nacht in
  • Algemeen
  • 17 okt 2016 @ 09:40
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • InteractieCommunicatieEvenement

We schrijven oktober en dat betekent dat onze hoofdstad (en ver daarbuiten) zich opmaakt voor het jaarlijkse Amsterdam Dance Event. Goede kans dat het in deze bewuste week (19 tot en met 23 oktober) traditiegetrouw regent, maar binnen, op honderden diverse locaties, komen naar verwachting 375.000 bezoekers tezamen om een groot scala aan events, congressen en feesten te bezoeken. En voor wie zich in dit stormachtige weer van A naar B moet verplaatsen, bijvoorbeeld naar ADE Dance & Brands (zie kader en mede georganiseerd door MarketingTribune) is een paraplu wel zo handig. Goed nieuws: Senz heeft voor het ADE een special edition van hun 'original storm umbrella' ontworpen.

En let op: het authentieke stormproof ontwerp maakt voorgoed een einde aan de tijd van een kapot en gebogen model; met deze paraplu kom je droog en classy voor de dag (en nacht). Aan het woord Marinka Eekman, brandmanager van de stijlvolle paraplu. ‘Dat typische gevecht met je paraplu hoort vanaf nu tot het verleden.’

Wat maakt deze paraplu interessant voor ADE-bezoekers?
De herfst is inmiddels begonnen en de kans op regen en wind is groot. Senz-paraplu's bieden stijlvolle bescherming in alle weersomstandigheden. Wanneer dancefans van conferenties naar clubs en events reizen, willen ze droog en in stijl op hun bestemming aankomen. In onze gepatenteerde stormbestendige paraplu's vinden ze het perfecte accessoire. Voor het Amsterdam Dance Event ontwikkelden we een limited edition ADE-paraplu, die net die extra touch heeft voor de echte fan.

Leuk! De eerste vijftig bezoekers van ADE Dance & Brands ontvangen er ook nog eens eentje extra. Maar wat is volgens u nog meer een reden om het event te bezoeken?
In de eerste plaats wanneer je nieuwsgierig bent naar het enorme bereik van dance en hoe je dat kunt inzetten voor jouw merk. Experts uit beide industrieën, maar ook bekende DJ's en andere creatievelingen gaan casestudies presenteren en je kunt deelnemen aan paneldiscussies over de samenwerking tussen merken en danceconcepten. Zo vertellen onder meer Absolut, Facebook, Microsoft en Sony waarom ze hebben gekozen om dance te omarmen in hun marketingstrategie.

Met wie werkt Senz nog meer samen en hoe zien die partnerships eruit?
We gaan graag partnerships aan met partijen als ADE Dance & Brands, maar ook bijvoorbeeld Esquire's Best Geklede Man in november. Ook is Senz dit najaar te zien in een tv-campagne op alle RTL-kanalen en zijn we druk bezig met het voorbereiden van een leuke brand activation bij een aantal warenhuizen in Europa. Hiertoe zijn we een samenwerking aangegaan met het in Amsterdam gevestigde bureau First Day of Spring: zij dachten een op maat gesneden activatieconcept uit. En natuurlijk ondersteunen we al onze marketingactiviteiten op social media, met e-mailmarketing en met online advertising.

Tot slot: wat maakt uw paraplu beter dan een dertien-in-een-dozijn-plu?
Senz is ontwikkeld om je te beschermen in alle weersomstandigheden. Daarom kun je erop rekenen dat hij niet zal omklappen, zelfs niet bij stevige wind. Daarnaast biedt hij veel comfort: doordat de paraplu zweeft op de wind, is deze vederlicht om te dragen en behoort dat typische gevecht met je paraplu definitief tot het verleden. En daar komt nog eens bij dat je met al onze paraplu's geniet van een 2-jaar no-nonsense garantie.  


ADE Dance & Brands
In samenwerking met First Day of Spring organiseren MarketingTribune, BBP Media en ADE dit jaar voor de derde maal ADE Dance & Brands, waar marketeers, dj's en andere creatieven tezamen komen en insights delen om elkaars business te versterken en de moeilijk bereikbare doelgroep van millennials beter en geloofwaardiger te leren engagen. Dit middagcongres vindt plaats op donderdag 20 oktober in het vernieuwde Hotel Arena. De line-up van sprekers luistert naar namen als Laidback Luke, Bettina Dorn (Warner Music) en Zoe Stainsby (Microsoft). Ga voor meer informatie en tickets á € 95,- naar danceandbrands.com en houd marketingtribune.nl in de gaten voor het laatste nieuws.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken