[TK17] VVD werkt samen met XXS: 'Logisch dat CDA pissig is op onze campagnespot'

[TK17] VVD werkt samen met XXS: 'Logisch dat CDA pissig is op onze campagnespot'
  • Algemeen
  • 27 feb 2017 @ 10:24
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Geen tag

Ook de bureauwereld stort zich in het politieke campagne-geweld. Zo is Joe Public verantwoordelijk voor de campagnespot van CDA die gisteravond op RTL4 en NPO1 werd uitgezonden. Zojuist heeft VVD aan MarketingTribune laten weten dat zij met XXS hebben samengewerkt voor hun antwoord daarop. 'Wie gaat de problemen nou echt aanpakken?'

Hoofd Communicatie en Campagnemanager VVD Bas Erlings weegt zijn woorden voorzichtig. Toch wil hij het volgende kwijt: 'Tja, logisch dat het CDA pissig is op ons filmpje. Ik kan me daar best wat bij voorstellen. De spot hebben we gisteravond intern gemaakt, XXS heeft ons daarbij geholpen met de stem en het muziekje.'

Ook Nelleke Weltevrede, Hoofd Communicatie van het CDA, heeft gereageerd: 'De nieuwe spot heeft zoveel reuring veroorzaakt dat de VVD zich genoodzaakt voelde te reageren. Dat zien we als een groot compliment.'

Lees ook: Joe Public achter CDA-filmpje jonge Wilders, Rutte en Buma



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken