Nima Marketing Day 2017: The Prequel
- Algemeen
- 17 mei 2017 @ 11:31
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- KennissessieVideoCommunicatie
- 17 mei 2017 @ 11:31
- Redactie MarketingTribune
Op dinsdag 20 juni is het zover: de Nima Marketing Day, georganiseerd door Nima en BBP Media (uitgever van MarketingTribune). Zojuist is de teaser vrijgekomen.
Naar verwachting komen er tussen de 1.200 en 1.400 marketeers naar DeFabrique in Utrecht. Belangrijkste onderliggende thema is 'persoonlijke ontwikkeling in marketing, communicatie en sales', belicht in de breedste zin van het woord. Toegankelijkheid speelt daarbij een belangrijke rol. Dat geldt dus ook voor de virtuele omgeving en voor niet-leden.
In onderstaande 'prequel' geeft Luuk Ros antwoord op de vraag: waar is het, waarom doen we het en wie verwachten we? Oordeel zelf:
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing