Dutch Digital Day maakt volledige line-up bekend

Dutch Digital Day maakt volledige line-up bekend
  • Algemeen
  • 14 jun 2017 @ 14:48
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • EvenementDigitaal

De sprekers van Dutch Digital Day zijn bekendgemaakt. Het event op vrijdag 30 juni in de Undercurrent te Amsterdam draait om de impact van digitale superkrachten. Het programma belooft een dag vol inspiratie, innovatie en mooie toepassingen van digital.

Het thema van de derde editie is 'with great power comes great responsibility'. 'In een tijd vol alternatieve feiten, naderende vloedgolven en vergaande vrijheidsverwaarlozing is er nog meer reden om impact te maken en de wereld verder te veranderen', zo laat de organisatie weten.

Eerder werden Yu-Kai Chou (SXSW spreker en Gamification Expert) en Mandy Smith (TEDx spreker en bekend met Papersmith - die haar creativiteit inzet voor een goed doel), Justin van der Lek (Visual Effects Artist, o.a. Star Wars), Taira Akbar (Producer award winning documentaire 'When two worlds collide') en Sam van Aken (Tree of 40 Fruit) al aangekondigd.

Inmiddels kunnen Christiaan Triebert (Bellingcat) en Deborah Acosta (video journalist New York Times) aan de line-up toegevoegd worden. Japie Stoppelenburg zal ingaan op de eeuwige struggle als creative aan de hand van zijn boek 'You are a legend and everybody else sucks'. Pieter Omvlee (Sketch) zal dieper ingaan op het ontstaan van Sketch en de manier waarop dit zijn leven veranderd heeft. De dag wordt afgesloten door icoon Mitch Altman (Hackerspace) die zal vertellen over de impact van hacken.

Dutch Digital Day wordt gemodereerd door Jim Stolze en mede mogelijk gemaakt door Our/Amsterdam, True, Cognizant en Wacom.

Ga hier naar toe voor tickets en meer informatie. 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken