Digital Dinner Amsterdam strikt Bas Ording (ex-Apple)

21sep 201710:31
  • Algemeen
  • 9235 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • EvenementCreatie

nieuws Inventing Future Interfaces. Hoe gaan we om met machines? In hoeverre leidt technologie ons? En hoe pas je dit toe? Digital Dinner staat dit jaar in het teken van inspirerende verhalen van internationale sprekers die in hun expertise koploper zijn op dit gebied. Zij zullen hun visie op design tools, augmented reality en toekomstige interfaces met ons delen. De organisatie heeft zojuist bekend gemaakt dat Bas Ording komt spreken tijdens het diner.

Het diner draait ieder jaar om persoonlijke verhalen, creativiteit en technologie. Zo’n honderd senior creatieven, design directors en strategen van vooraanstaande digitale bureaus, start-ups en merken ontmoeten elkaar. Met als enige doel om inspiratie op te doen en van elkaar te leren.

Inspiratie
Naast Remon Tijssen (former VP of Design Adobe) en Galit Ariel (Digital Hippie) is Bas Ording aan de lijst van inspirerende sprekers toegevoegd. Bas heeft na zijn studie aan de HKU vijftien jaar lang bij Apple gewerkt en naast het implementeren van zwaartekracht in de OS stond hij aan de wieg van de iPhone. Hij heeft destijds een future interface ontwikkeld en is hier bij Tesla ook weer mee bezig. 
 
Restaurant De Goudfazant
De locatie voor deze editie is een combinatie van creatieve en culturele broedplaats, waar je tevens fantastisch kunt eten: restaurant De Goudfazant. Elk jaar is het diner vooraf uitverkocht. De meeste plaatsen zijn inmiddels bezet, maar er is nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar via digitaldinneramsterdam.nl.

 

Digital Dinner Amsterdam is een initiatief van Emerce, in samenwerking met 
Dutch Digital Agencies, Achtung mcgarrybowen, Google Zoo en Superhero Cheesecake. Digital Dinner wordt gesponsord door Adobe and Dropbox. Onze vrienden zijn Made.For.Digital, Pop The Campaign en Bert Hagendoorn. 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners