Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

Van Heertum Design VHD wint Red Dot Award 2017

10aug 201709:38
  • Design
  • 7760 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

nieuws VHD won de Red Dot Award in de categorie Packaging Design voor het Cráneo Organic Mezcal verpakkingsontwerp. Eerder dit jaar won VHD ook al een NL Packaging Award met dezelfde fles. De prijsuitreiking voor de Red Dot Award: Communicatie Design 2017 vindt plaats op 27 oktober in Berlijn.

Kleinere merken vinden klant belangrijker

9aug 201714:07
  • B2b
  • 10104 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Verkoop

nieuws Europese consumenten (53%) vinden dat kleinere merken hun behoeften belangrijker vinden dan grotere merken. Dit blijkt uit onderzoek in opdracht van technologiespecialist Ricoh. Slechts een vijfde (21%) van de respondenten gelooft dat grotere merken meer aandacht aan hen besteden, ook al hebben deze bedrijven meestal meer middelen ter beschikking.

Disney stopt met Netflix

9aug 201710:48
  • Media
  • 6275 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Televisie

nieuws Disney stopt met de verkoop van films aan videobedrijf Netflix en start haar eigen onlinediensten. De lopende overeenkomst met Netflix om films van Disney te streamen wordt, zo meldt fd.nl vandaag, per eind 2019 opgezegd.

B2B-marketeer Kadric (Monsterboard) : Belangrijk om weer top of mind te worden

9aug 201709:29
  • B2b
  • 6949 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • CampagnesArbeidsmarkt

nieuws Anela Kadric (28) is gestart als B2B-marketeer bij Monsterboard Nederland. Zij was al werkzaam bij het recruitment platform in de rol van e-commerce specialist. In haar functie wordt zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van alle marketingactiviteiten voor de zakelijke markt. Wij belden haar over de B2B-marketingaanpak van Monsterboard.

Concertgebouw en Robeco: al 29 jaar een succesformule

8aug 201710:45
  • Sponsoring
  • 8062 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Kunst & Cultuur

nieuws Robeco - The Investment Engineers - sponsort al 29 jaar de Robeco SummerNights van het Concertgebouw in Amsterdam en die zijn daardoor een begrip geworden in cultureel Nederland. Vooral de gemeenschappelijke kernwaarden duurzaamheid, kwaliteit en langdurige relaties zorgen voor een bestendige en succesvolle sponsorverbinding. In gesprek met Carlien Blok, hoofd marketing, communicatie & verkoop bij Het Concertgebouw (op foto boven in grijze jurk) die ook keynote spreker is op het komende sponsorcongres van 26 september a.s. ‘De concerten vormen voor Robeco een fantastisch relatieplatform.’

Typisch Twente: nieuwe glossy over Twente

8aug 201710:23
  • Media
  • 6717 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Tijdschriften

nieuws Afgelopen week lanceerde Twente de eerste editie van Typisch Twente: een glossy over alles wat de regio te bieden heeft. Creative agency Lemon Scented Tea ontwikkelde het concept voor het blad als onderdeel van de overkoepelende merkcampagne ‘Tijd zat, in Twente’.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business