Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

Marianne Aalders nieuwe communicatiemanager Madurodam

8aug 201710:04
  • Algemeen
  • 9240 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • PersonenPersonalia

nieuws Marianne Aalders is de nieuwe PR- en communicatiemanager van Madurodam. In haar functie is Aalders verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitrol van de binnen- en buitenlandse PR- en mediastrategie van het succesvolle Haagse themapark. Ook is zij het vaste aanspreekpunt voor bloggers, online influencers en samenwerkingspartners uit de toeristische sector en de travelbranche.

Nieuwe glazen toegangsbrug voor Kasteel Ruurlo

7aug 201714:03
  • Design
  • 12002 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Geen tag

nieuws Sinds juni 2017 is Kasteel Ruurlo, de tweede locatie van Museum MORE, open voor publiek en recentelijk voorzien van een glazen toegangsbrug, ontworpen door Hans van Heeswijk architecten. Het bureau tekende ook voor het in 2015 gebouwde nieuwe museum MORE bij het vroegere gemeentehuis van Gorssel.

5 finalisten Nationale RestaurantPITCH bekend

7aug 201713:08
  • Food-en-retail
  • 12055 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Acties

nieuws Vijf kandidaten hebben de voorronde van de Nationale RestaurantPITCH doorstaan en zijn doorgedrongen tot de finale. Uit deze groep wordt de winnaar met een veelbelovende horeca pop-up idee gekozen. Deze winnaar krijgt tijdens de komende Horecava in januari 2018 zijn of haar eigen pop-up restaurant. De finalepitch van de competitie is op woensdag 23 augustus.

Kim Kreber (Kia) over sponsoring WEURO 2017: 'Passie vrouwenvoetbal hoort bij ons merk'

7aug 201711:48
  • Sponsoring
  • 8559 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • SportmarketingVoetbal

nieuws Kia is al sinds 2006 sponsor van de FIFA en dit jaar dus automatisch ook van het EK Vrouwenvoetbal. Met de eindzege zorgde het Nederlandse vrouwenelftal voor een historische en ongekende sensatie. Kia heeft tijdens het EK dankzij de steeds groeiende publieke belangstelling goede zaken gedaan in termen van awareness en merkbeleving. In gesprek met director marketing Kim Kreber: ‘Door het ongekende succes van Oranje heeft het toernooi ook in ons land de aandacht gekregen die het verdient.’

Opel blijft sponsor van Borussia Dortmund en Feyenoord

7aug 201711:42
  • Sponsoring
  • 6995 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Voetbal

nieuws Opel is ook de komende vijf jaar sponsor van de Duitse voetbalclub Borussia Dortmund. In Nederland eindigde dit jaar het hoofdsponsorschap van Opel bij Feyenoord, maar onlangs werd aangekondigd dat het automerk de komende drie jaar mobiliteitspartner van Feyenoord wordt. Hiermee behoort Opel ook tot een van de strategische partners van de regerend landskampioen.

40e Uitmarkt van essentieel belang Amsterdam Marketing

4aug 201711:07
  • Algemeen
  • 22433 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Evenement

nieuws De Uitmarkt bestaat veertig jaar en vindt plaats van vrijdag 25 t/m zondag 27 augustus 2017. Tijdens de Uitmarkt wordt het rijke culturele aanbod voor het komende seizoen gepresenteerd. ‘Cultuur en deelnemen aan culturele activiteiten heeft een groot positief effect op mensen. Tijdens de Uitmarkt laten we met alle partners en deelnemers zien hoe rijk dat aanbod is in Nederland. Onze organisatie brengt door brede en complete informatievoorziening over wat er te zien en te doen is, cultuur dichterbij de mensen. De Uitmarkt is daarom voor ons een belangrijk evenement,’ aldus Frans van der Avert, directeur Amsterdam Marketing.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business