Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

NN Group titelsponsor North Sea Jazz Festival

6nov 201716:04
  • Sponsoring
  • 21082 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • MuziekSponsorshipKunst & CultuurEntertainment

nieuws North Sea Jazz en NN Group bundelen de krachten en starten een driejarig partnership. Vanaf de komende editie is NN titelsponsor van het festival, waarvan de naam vanaf nu dan ook het NN North Sea Jazz Festival zal zijn. In 2018 wordt het festival gehouden op 13, 14 en 15 juli 2018 in Rotterdam Ahoy.

Nominaties voor PIM Marketing Literatuurprijs bekend

6nov 201715:50
  • B2b
  • 8401 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

nieuws Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft de nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur bekendgemaakt. Uit meer dan 40 marketingboeken zijn tien boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017.

Eenmalig voor 50 euro naar Mercurs

6nov 201711:56
  • Media
  • 20459 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

nieuws De organisatie van de Mercurs hanteert in verband met de jubileumeditie entreekaarten voor een zacht prijsje, namelijk 50 euro. Een eenmalige actie om zoveel mogelijk mensen de kans te geven aanwezig te zijn bij de uitreiking op 14 december a.s.

Inzendtermijn SAN 2017 van start

6nov 201711:32
  • Bureaus
  • 20618 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

nieuws Er kan weer worden ingezonden voor de SAN Accenten 2017. In 11 categorieën worden de awards toegekend door marketing- en communicatieprofessionals die werkzaam zijn bij adverteerders. De inzendtermijn loopt tot 20 december 2017. De SAN Accenten worden op 31 mei 2018 in Hilversum uitgereikt.

ABN Amro, Delta Lloyd en ING genomineerd voor Langlopende Sponsorships bij SponsorRingen

27okt 201711:38
  • Sponsoring
  • 25579 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • SponsorRingSponsoring

nieuws ABN Amro en World Tennis Tournament, Delta Lloyd en watersport en ING met het Rijksmuseum zijn de drie genomineerde cases voor de nieuwe categorie Lang Lopende sponsorships bij de SponsorRingen. De winnaar van deze categorie wordt samen met alle andere winnaars op donderdag 30 november bekroond. Ook worden dan de Sponsor van het Jaar en de Sponsorpersonality van het Jaar 2017 bekendgemaakt.

19 genomineerden voor SponsorRingen 2017

23okt 201716:53
  • Sponsoring
  • 13888 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • EvenementAwardsSponsorRing

nieuws Dit jaar hebben 19 cases van de in totaal 44 inzendingen een nominatie gewonnen voor een SponsorRing. Het aantal ingediende cases was dit jaar een record. Nieuw dit jaar is de categorie Lang Lopende sponsorships waarvoor een vakjury nomineert. De winnaars van een SponsorRing worden op donderdag 30 november bekroond. Ook worden dan de Sponsor van het Jaar en de Sponsorpersonality van het Jaar 2017 bekendgemaakt.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business