Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

Renault verkent mobiliteit van de toekomst

12sep 201711:55
  • Design
  • 8564 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • BrandingConcept

nieuws De autoshow van Frankfurt (IAA) is het toneel voor de wereldpremière van de Renault SYMBIOZ (zie foto). Dit conceptmodel vertegenwoordigt de visie van Renault op de auto en zijn rol in de samenleving tot 2030: elektrisch aangedreven, autonoom, verbonden en ontworpen om volledig te integreren in het leven van de mens.

SchaalX en SCHAAL+ breiden uit met communicatie & PR coördinator

12sep 201711:27
  • Bureaus
  • 7105 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • ArbeidsmarktNieuwkomers

nieuws Per september 2017 is Ilse van den Hoven aangesteld als communicatie & PR coördinator bij SchaalX en SCHAAL+ in Utrecht. Vanwege de aantrekkende markt ontstaat meer behoefte aan arbeidsmarktinformatie. De groei van SCHAAL+ brengt bovendien een toename in het aantal communicatie en PR activiteiten met zich mee.

Derde Oranje Peloton Tocht in teken van strijd om regenboogtrui

11sep 201713:51
  • Sponsoring
  • 8194 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Sportmarketing

nieuws De Oranje Peloton Tocht op 24 september a.s. krijgt extra glans dankzij de WK-wegwedstrijd voor de mannen verreden in Bergen (Noorwegen). Het fan event van sponsor Team Roompot – Nederlandse Loterij, met start/finish in de voortuin van Paleis Soestdijk, zendt de wegrace, i.s.m. KNWU en Centric, vanaf 15.00 uur live uit op groot scherm.

Jaap Biemans: creatieve frisheid en lef belonen bij Mercurs

11sep 201712:21
  • Media
  • 5764 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • AwardsTijdschriften

nieuws In het jubileumjaar van de Mercurs is de Cover van het Jaar terug op het erepodium. In 2011 werd-ie voor het laatst uitgereikt aan Vrij Nederland, voor de cover van de Seksspecial. De inschrijving voor de Mercurs 2017 is geopend en duurt tot 4 oktober 2017.

Sponsors KNVB: hopelijk stevige punt achter bestuurlijke onrust

8sep 201711:20
  • Sponsoring
  • 15918 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • MaatschappijVoetbal

nieuws Met de benoeming van de RVC en de beoogde benoeming van Eric Gudde als directeur betaald voetbal, wordt hopelijk een stevige punt gezet achter de te lange periode van bestuurlijke onrust binnen de KNVB, zo hopen de sponsors van de KNVB in een gezamenlijke verklaring via ING Bank, hoofdsponsor van de KNVB.

[Sponsorcongres] Peter Verbaas: waarom het waardevol is om een linkse hobby te steunen

8sep 201711:01
  • Sponsoring
  • 13287 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Sponsorcongres

nieuws Peter Verbaas is trainer/ coach bij het programma Wijzer Werven waarin 400 culturele instellingen werken aan meer ondernemerschap en verbetering van hun financieringsmix. Met betere proposities, meer publieksgerichtheid hebben ze geleerd sponsoring als partnership te benaderen. Verbaas spreekt op het Sponsorcongres van 26 september a.s. over de sponsoring van het Muiderslot.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business