Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

Held en nar Teun van de Keuken keynote op NIMA Marketing Day 20/6

6apr 201712:01
  • Algemeen
  • 12101 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Marketing

nieuws ‘Het bal hoort te worden geopend door een held, nar of excentrieke professor. Teun is dat een beetje alle drie,’ aldus Martin Huisman, voorzitter van NIMA. Op 20 juni a.s. organiseert de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales de NIMA Marketing Day. Enfant terrible in de marketing scène, Teun van de Keuken opent deze nationale marketing dag die maar liefst 52 andere sprekers biedt. (fotocredits: teunvandekeuken.nl).

[Multichannel17] VR kan zorgen voor iconische klantbeleving

6apr 201710:00
  • B2b
  • 10893 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • EvenementKennissessie

nieuws De Multichannel Conference op 19 en 20 april is hét (gratis) kennisevent voor professionals in e-commerce, marketing en klantcontact die volledig geïnformeerd willen worden over trends en ontwikkelingen in hun vakgebied. In de aanloop naar het event bellen we een aantal sprekers. Vandaag met Senior Solutions Consultant Daniël Saaltink van Genesys, Interactive Intelligence die op 19 april spreekt over de opkomst van VR in marketing.

Leffe met eerste Nederlandse campagne

5apr 201716:35
  • Bureaus
  • 12833 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Campagnes

nieuws Met de allereerste Nederlandse merkcampagne positioneert het Belgische abdijbier zich als verrijking voor mensen die bewust kiezen voor het ervaren en genieten van kwaliteit en authenticiteit. De campagne is vanaf donderdag 6 april te zien op TV en wordt geladen met retail- en horeca activaties en een uitgebreide online campagne.

Bart Karis vertrekt als algemeen directeur Zeeman

5apr 201716:20
  • Food-en-retail
  • 11044 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Merken

nieuws Bart Karis, algemeen directeur van Zeeman textielSupers, heeft besloten het bedrijf eind dit jaar te verlaten. Er is nog geen opvolger aangesteld.

Interview Natasha Walk over big data analytics op PIM sessie 11/4

5apr 201710:03
  • B2b
  • 10913 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • EvenementKennissessie

nieuws ‘Marketing draait van oudsher rond psychologie en het begrijpen van de klant en de markt. Door de digitalisering van de samenleving is het echter steeds meer een vak van interpretatie geworden. Van data naar informatie en via kennis naar toegevoegde waarde. Een doelgerichte en pragmatische insteek biedt de meeste kans om Big Data echt succesvol in te zetten, met een groter aantal tevreden klanten en een meer winstgevende organisatie als resultaten.’

[Multichannel17] Haal de customer journey van de muur!

5apr 201709:46
  • B2b
  • 10458 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • CongresEvenement

nieuws De Multichannel Conference op 19 en 20 april is hét (gratis) kennisevent voor professionals in e-commerce, marketing en klantcontact die volledig geïnformeerd willen worden over trends en ontwikkelingen in hun vakgebied. In de aanloop naar het event bellen we een aantal sprekers. Vandaag docent Customer Experience en managing director van TOTE-M, Kees Kerkvliet over zijn presentatie op 19 april: So you have got a Customer Journey? That don't impress me much!


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business