Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

[Multichannel17] Je merk als inspiratiebron

4apr 201709:56
  • B2b
  • 11505 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • EvenementCongres

nieuws De Multichannel Conference op 19 en 20 april is hét (gratis) kennisevent voor professionals in e-commerce, marketing en klantcontact die volledig geïnformeerd willen worden over trends en ontwikkelingen in hun vakgebied. In de aanloop naar het event bellen we een aantal sprekers. Vandaag Michel de Bruin & Dick de Zwart van B2B marketingbureau Admix die op donderdag 20 april een presentatie geven.

Reclameregels gelden ook voor vloggers

30mrt 201715:42
  • Bureaus
  • 8479 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Reclame

nieuws In de praktijk bleek volgens de DDMA dat niet altijd duidelijk was of de Nederlandse Reclame Code ook voor vloggen geldt. Daarom is de toelichting bij de Code op dit punt verduidelijkt. De Code geldt dus zowel voor adverteerders als voor de bloggers, vloggers en online creators met wie zij samenwerken.Sinds januari 2014 bestaan er regels voor bloggers en vloggers in de Nederlandse Reclame Code. De Reclamecode Social Media is ruim drie jaar geleden geïntroduceerd door het adverterend bedrijfsleven.

Darre van Dijk en Edwin Beijer in SIRE bestuur

30mrt 201713:28
  • Algemeen
  • 9665 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personalia

nieuws Stichting Ideële Reclame (SIRE) heeft Edwin Beijer, Chief Strategy Officer Media-Communicatiebureau Starcom en Darre van Dijk, Chief Creative Officer TBWA\NEBOKO benoemd tot bestuurslid. Tevens maken 4 bestuursleden plaats tijdens deze bestuurswisseling.

Sprout wordt bookazine

28mrt 201715:23
  • Media
  • 19665 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • TijdschriftuitgeversTijdschriften

nieuws Ondernemersplatform Sprout stopt met Sprout magazine. In plaats daarvan verschijnt vanaf 30 maart elk kwartaal een nieuwe uitgave in de vorm van een bookazine . Het biedt volgens hoofdredacteur van Sprout, Remy Gieling, ‘inspiratie en inzichten voor ondernemers die onmisbaar zijn voor het succes van hun business.’ We bellen met Gieling over het nieuwe uitgeefavontuur.

ANWB en American Express bij NIMA Top Marketing Club

27mrt 201711:22
  • Algemeen
  • 9874 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Marketing

nieuws De NIMA Top Marketing Club heeft zijn 25ste én 26ste organisatie mogen toevoegen aan het TMC-programma. American Express en ANWB sluiten zich aan bij de selecte groep bedrijven die via een intensief programma werkt aan permanente educatie van zijn marketingteam.

Nieuwe postzegels De Stijl

27mrt 201710:26
  • Design
  • 22828 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • GraphicProduct

nieuws PostNL geeft maandag 27 maart een postzegelvel ‘100 jaar De Stijl’ uit over de invloedrijke Nederlandse kunstbeweging uit de twintigste eeuw. Op de postzegels staat werk afgebeeld van Theo van Doesburg, Piet Mondriaan, Cornelis van Eesteren, Gerrit Rietveld en J.J.P. Oud. In het Gemeentemuseum Den Haag ontving burgemeester Pauline Krikke al eerder het eerste exemplaar van de postzegels ’100 jaar De Stijl’ uit handen Herna Verhagen, ceo van PostNL.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business