Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

DDMA: miljoenenboetes dreigen ivm Europese privacywet

1mrt 201709:30
  • B2b
  • 9525 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • OutboundInbound

nieuws Er liggen miljoenenboetes te wachten op organisaties die hun bedrijfsvoering niet op korte termijn aanpassen aan de nieuwe Europese wet voor privacy en databescherming, de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Volgens DDMA, brancheorganisatie voor data en marketing, is het van levensbelang dat bedrijven nu in actie komen. Directeur Diana Janssen waarschuwt: ‘De tijd van praten en oriënteren is voorbij.’

Hero kiest voor reclamebureau Don't Say Nothing

28feb 201715:59
  • Bureaus
  • 13362 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • PitchesKlantenMerken

nieuws Na een pitch heeft Hero gekozen voor het Amsterdamse bureau Don’t Say Nothing. Het gaat om een lange termijn samenwerking waarin het bureau als strategisch en creatief partner een nieuw concept voor Hero Baby zal ontwikkelen. Dit concept zal worden door vertaald naar een campagne met een digital first aanpak.

Selligent versterkt netwerk in Benelux

28feb 201711:31
  • B2b
  • 10624 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Innovatie

nieuws Selligent, leverancier van oplossingen voor relationship marketing op basis van inzicht in de consument, breidt zijn partnernetwerk in de Benelux uit met BBDO, Kunstmaan en Intracto in België en Loyalty Rockstars en Newcraft in Nederland.

Topjaar voor internationale congressen Den Haag

27feb 201715:23
  • B2b
  • 13053 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • CongresEvenement

nieuws 2016 was een succesvol jaar voor meerdaagse, internationale congressen in Den Haag. Uit het jaarlijks congresonderzoek van het Nederland Bureau voor Toerisme en Congressen blijkt dat er in de residentie 135 meerdaagse internationale congressen zijn gehouden. Een toename van 50% ten opzichte van 2015 en 2014.

Reclame voor reclameborden

27feb 201711:39
  • Design
  • 13179 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Advertising

nieuws Op 12 maart a.s. wordt in Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee voor de derde keer een internationale beurs voor verzamelaars van oud reclamemateriaal georganiseerd. Op deze beurs vind je originele, oude emaillen reclameborden, neons, winkeldisplays en reclameblikken Op de beurs staan verzamelaars uit Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Denemarken.

Marketeer Lette: Heineken moet meerwaarde creëren in de horeca

27feb 201710:59
  • Algemeen
  • 12027 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • InterviewPersonalia

nieuws David Lette is per 20 maart benoemd tot marketingdirecteur van Heineken Nederland. Hij volgt daarmee Bram Westenbrink op die voor Heineken naar Brazilië vertrekt. We belden met Lette over zijn benoeming en marketinguitdaging.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business