Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

Keynote Sponsorcongres Mattijs Manders (ADO): Chinees aandeelhouderschap biedt ook veel kansen

6sep 201711:27
  • Sponsoring
  • 7808 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Sponsorcongres

nieuws Mattijs Manders is momenteel 1,5 jaar algemeen directeur bij voetbalclub ADO. De Raad van Commissarissen, geleid door voorzitter Mr. Wang Hui, heeft hem per 20 april 2016 aangesteld als algemeen directeur. Bij ADO stond en staat hij sindsdien voor een uitdagende taak om de relatie met de sponsor/eigenaar van de voetbalclub, het Chinese United Vansen (UVS), soepel en gezond te houden. Welke valkuilen moet hij omzeilen om de club financieel en sportief optimaal te laten draaien? Daarover komt hij uitvoerig vertellen op het Sponsorcongres van 26 september aanstaande.

IPG Mediabrands lanceert Super Digital

1sep 201712:23
  • Media
  • 20233 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Mediabureau

nieuws IPG Mediabrands Nederland lanceert Super Digital, een full service digital agency met innovatie en digitale transformatie in de kern. Met de oprichting van Super Digital wil IPG Mediabrands haar leidende positie in de online adverteerders markt verder versterken.

Online bestedingen stijgen naar 10,66 miljard

1sep 201710:20
  • Online
  • 19162 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • E-commerce

nieuws In het eerste half jaar van 2017 hebben Nederlandse consumenten met € 10,66 miljard aan online bestedingen 13% meer uitgegeven aan het online aankopen van producten en diensten ten opzichte van dezelfde periode in het voorgaande jaar.

Chantal Janzen lanceert tv-show &Chantal

30aug 201715:41
  • Media
  • 8636 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • TelevisieTijdschriften

nieuws Die kon je natuurlijk zien aankomen: na haar eigen magazine, website, app en online shop komt presentatrice en mediavrouw Chantal Janzen nu ook met een eigen personalityshow op RTL 4: &Chantal. De show sluit naadloos aan op het concept van het multimedia merk &C.

Hollandsnieuwe in zee met XXS Amsterdam

30aug 201713:18
  • Bureaus
  • 6780 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Reclame

nieuws Hollandsnieuwe, naar eigen zeggen het 'no-frills merk' van Vodafone, heeft gekozen voor XXS Amsterdam. Het bureau ontwikkelt de nieuwe merkcampagne, die in het najaar live zal gaan.

RTL meldt slecht eerste halfjaar

30aug 201711:09
  • Media
  • 6321 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Televisie

nieuws RTL Nederland heeft een slecht halfjaar achter de rug in vergelijking met 2016. De omzet daalde met 10 miljoen euro tot 226 miljoen. De brutowinst daalde met ruim 33% naar 20 miljoen euro.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business