Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

Hallo buurtsuper, dag hotel

3aug 201711:51
  • Bureaus
  • 19134 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Reclame

nieuws Toerisme is een plaag. Als we alle berichten in de media mogen geloven tenminste. Alle grote wereldsteden, en dus ook Amsterdam, zuchten onder de toeristen die elke dag in grote horden aankomen. In Barcelona staken deze week boze bewoners de banden lek van een toeristenbus en op Facebook wordt al gedreigd toeristen te gaan neerschieten. Nee, dan kun je beter een buurtsuper in plaats van weer een hotel openen in Amsterdam.

Aarts manager communications & pr bij Kia

3aug 201710:46
  • B2b
  • 9195 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personalia

nieuws Maaike Aarts is benoemd tot Manager Communications & Public Relations van Kia Motors Nederland B.V.. In deze functie is zij samen met haar team verantwoordelijk voor de marketing communicatie én vanaf heden ook voor de PR van de Koreaanse autoproducent. Het team zal op korte termijn nog worden uitgebreid met een PR Officer om de dagelijkse werkzaamheden te ondersteunen.

Dutch Media Week: media in al haar facetten

2aug 201713:27
  • Media
  • 10610 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • TelevisieRadio

nieuws Hilversum Mediastad staat van 6 tot en met 13 september in het teken van Dutch Media Week, een evenement waarbij media in al hun facetten centraal staan. De week omvat ontmoetingen, kennissessies, experimenten en innovaties.

Monsterboard benoemt Kadric tot B2B marketeer

1aug 201711:56
  • B2b
  • 7441 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personalia

nieuws Anela Kadric (28) is gestart als B2B marketeer bij Monsterboard Nederland. Zij was al werkzaam bij het recruitment platform in de rol van e-Commerce specialist en maakt hiermee de overstap naar marketing.

Sven Huberts leidt Isobar Nederland ad interim

1aug 201710:30
  • Bureaus
  • 7043 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personalia

nieuws Sven Huberts zal met ingang van 1 september het management van Isobar Nederland voeren voor een periode van minimaal zes maanden. Sinds mei dit jaar is hij tevens Director Strategic Growth voor Isobar EMEA en werkt hij vanuit Amsterdam en Londen. Huberts zal de functie van managing director a.i. van Isobar Nederland combineren met zijn EMEA-rol.

Zenders BrandDeli pieken wederom

1aug 201710:15
  • Media
  • 7624 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • BereikKijkcijfers

nieuws De zenders uit het portfolio van BrandDeli hebben in de maand juli 19,9% marktaandeel behaald, het hoogste marktaandeel voor BrandDeli ooit. Dit betekent een stijging van 16% ten opzichte van juli vorig jaar. Voor 24Kitchen en Comedy Central was juli zelfs de beste maand ooit. (Fotocredits: 24kitchen).


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business