Meisterplayer integreert Yospace voor omzeilen ad blockers

18aug 201711:15
  • Online
  • 9731 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenContentVideo

nieuws Meisterplayer heeft Yospace SDK op server-side geïntegreerd. De Yospace-integratie biedt digitale uitgevers die Meisterplayer gebruiken de mogelijkheid om advertenties naadloos in video content toe te voegen die ad-blockers op gebruikersapparatuur omzeilt.

Evi van Lanschot nieuwe sponsor van beachvolleybalsters Meppelink en Van Gestel

17aug 201700:03
  • Sponsoring
  • 11262 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingEndorsementBrandingSponsorshipSport

nieuws Evi van Lanschot is de nieuwe sponsor van het beachvolleybalteam bestaande uit Madelein Meppelink en Sophie van Gestel. Samen gaan zij van 16 augustus tot en met 20 augustus 2017 naar het EK Beachvolleybal in Letland. De sponsorovereenkomst is officieel begin deze maand gestart en loopt tot en met de Olympische Spelen in 2020. Het Evi-logo was eind juli al te zien op de kleding tijdens het WK in Wenen. Hier leverden de dames een knappe prestatie door de knock-out-fase te halen.

[Onderzoek] Investering in marketing automation verbetert B2B-marketing prestatie

16aug 201711:57
  • B2b
  • 6397 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Lead basedOnderzoekMarketingautomation

nieuws Act-On Software heeft vandaag samen met Econsultancy een vergelijkend onderzoek gepubliceerd over de staat van B2B marketing automation in Noord Amerika en Europa. Meer dan 350 B2B marketeers in Noord Amerika en Europa werden ondervraagd over marketing automation. De studie onthult een verband tussen investering in marketing automation en business prestatie. Het is 24 procent waarschijnlijker dat marktleiders marketing automation gebruiken en bijna twee derde van deze organisaties gebruikt marketing automation technologie, in vergelijking tot 50 procent mainstream bedrijven.

Terre des Hommes schiet met scherp via Sales Cloud

15aug 201711:10
  • Online
  • 21143 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • SalesProducten en dienstenMarketingautomationCRM

nieuws CRM is misschien niet het meest sexy onderwerp binnen het marketingspectrum, maar het is indien goed ingericht wel een conversiekanon. Die ervaring heeft marketingmanager van Terre des Hommes Sander Hanenberg met Salesforce. Zo wist de kinderhulporganisatie het behoud van zijn bestaande klanten significant omhoog te stuwen. ‘We zijn minder geld kwijt en behalen veel betere resultaten met Sales Cloud ten opzichte van ons vorige CRM-pakket.’

Boatsters wil de wereld veroveren

15aug 201710:15
  • Online
  • 7034 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • InnovatieProducten en diensten

nieuws Nick Gelevert (26) en Raoul Milhado (27) timmeren stevig aan de weg met hun botenplatform Boatsters. Partnerships met wereldwijde charter partners en de lancering van Boatsters Black moeten van het platform een wereldwijde speler maken. Gesprek met twee jonge, gedreven ondernemers over wereldwijde ambities, de kracht van online marketing en hun ideële doelstelling om te zorgen dat varen voor iedereen toegankelijk is.

Marketeer Van Veen (AutoTrack): alles is erop gericht om verwachting klant te overtreffen

15aug 201709:29
  • B2b
  • 6505 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • PersonenWeb

nieuws Sander van Veen is gestart als marketingmanager bij AutoTrack.nl, onderdeel van De Persgroep Nederland. Hij wordt verantwoordelijk voor de marketing- en productstrategie van de autoportal en gaat leiding geven aan het marketing en productteam met als belangrijkste doel de doorontwikkeling van de autoportal en daarmee een verdere groei van de klanttevredenheid. We belden met hem over zijn belangrijkste speerpunten.

[Case] Nissan houdt namaak auto-onderdelen van de weg door online merkbescherming

14aug 201712:15
  • Online
  • 21471 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Online

nieuws De wereldwijde auto-industrie verliest jaarlijks bijna 45 miljard dollar aan namaak onderdelen. Hierbij gaat het om kleine én grote onderdelen, van riemspanners tot carrosserieonderdelen en wielen. Klantveiligheid staat op nummer één in de auto-industrie. Het smokkelen van vervalste onderdelen in business to business (B2B), marktplaatsen en illegale online marktplaatsen zijn een groot probleem. Vervalste onderdelen ondermijnen de integriteit van legitieme distributiekanalen, hebben een negatief effect op de klanttevredenheid en uiteindelijk ook op de merkreputatie. Dit kan resulteren in stijgende klantenservice- en garantiekosten. Nissan is een van de autofabrikanten die kampt met dit probleem. Hoe hebben zij dit aangepakt?

Volkswagen vervangt Kia als UEFA-partner

14aug 201711:41
  • Sponsoring
  • 10179 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MerkenPartnershipVoetbal

nieuws Volkswagen en UEFA hebben een overeenkomst gesloten die het Duitse automerk met ingang van 2018 voor vier jaar de mobiliteitspartner maakt van de Europese voetbalbond. Onderdeel van de deal zijn onder meer Euro 2020 (dat in dertien Europese landen plaatsvindt) en het volgende EK vrouwenvoetbal.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business