Widespace lanceert eerste mobile first programmatic platform

14jul 201711:25
  • Online
  • 4976 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Mobile

nieuws Widespace is een samenwerking aangegaan met onder andere Mannen Media en Voetbal International. Deze partnerships markeren in Nederland de officiële lancering van marketplace Summit, een fraudevrij programmatic ad platform specifiek voor mobiele campagnes. Summit is zowel een SSP als DSP.

Hoe je als merk je doelgroep blijft bereiken met nieuwe technologie

13jul 201714:30
  • B2b
  • 8436 x gelezen
  • Link
  • Sarieke Brinkhuis
  • DoelgroepKlantDialoog

weblog Er waren eens een muis en een toetsenbord. Merken hadden een website, soms een nieuwsbrief, mensen typten en klikten en zo ging communicatie heen en weer. Maar de hoeveelheid informatie beschikbaar via het internet rees de pan uit, dus merken gingen om aandacht vragen - of schreeuwen - met een mooi verpakte clickbait.

Swoop nieuwe hoofdsponsor van Vitesse

13jul 201712:54
  • Sponsoring
  • 11641 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MerkenE-commerceSponsorshipVoetbal

nieuws Swoop is de nieuwe hoofdsponsor van Vitesse. De samenwerkingsovereenkomst is vandaag ondertekend op Papendal door algemeen directeur van Vitesse Joost de Wit en directeur-oprichter Joshua Kappen van Swoop. Tijdens de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal op zaterdag 5 augustus speelt Vitesse voor het eerst een officieel duel in het nieuwe tricot met de nieuwe shirtsponsor op de borst.

Top 13 trends in PR & Marketing

13jul 201709:44
  • Content
  • 10045 x gelezen
  • Link
  • Rinske Willemsen
  • MarketingPRContent

weblog Uit het Global Communications Report 2017, uitgevoerd door een tal van adverteerders- en PR-beroepsverenigingen samen wereldwijd, komen 13 trends naar voren voor PR & Marketing. Wat al deze trends gemeen hebben? Dat het vakgebied van Marketing en PR steeds verder met elkaar verweven raken en niet langer meer los van elkaar te zien zijn. Ik neem je mee in wat elke trend inhoudt en hoe jij middels data-gedreven input en media analyse alles eruit kunt halen wat erin zit om zo succesvol mogelijk te zijn in je Marketing & PR strategie.

Beroemde Parijse boutique Colette sluit - Yves Saint Laurent wil het warenhuis

12jul 201713:05
  • Food-en-retail
  • 11728 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • WinkelenMarketing

nieuws Colette, de wereldvermaarde winkelboutique aan de Rue Saint-Honoré te Parijs en volgens modekenners een 'temple of cool', gaat na 20 jaar sluiten. Modehuis Yves Saint Laurent zou onder de gegadigden zijn om de toplocatie over te nemen. De sluiting geeft de lastige markt aan waarin sommige internationale topwarenhuizen zich bevinden.

AkzoNobel beschermt en kleurt Koninklijk Theater Carré

12jul 201711:19
  • Sponsoring
  • 10194 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ZakelijkPartnershipKunst & Cultuur

nieuws De komende vijf jaar is AkzoNobel de exclusieve verfsponsor van Koninklijk Theater Carré. AkzoNobel is door de kleur- en verfexpertise van Sikkens nauw betrokken bij de renovatie van de Loge Foyer en de verdere instandhouding van het icoon aan de Amstel.

Vier tips om Cannes-waardig werk (mogelijk) te maken

12jul 201711:12
  • Bureaus
  • 8671 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • AdvertisingCannes

weblog Cannes Lions wordt vaak vergeleken met een modeshow: het is het meest extreme, hoogst haalbare werk wat je er te zien krijgt. Niet per se de kleding die je thuis zou aantrekken, maar je laat wel zien wat er allemaal mogelijk is. Nog even een uitgebreide terugblik op Cannes Lions met nuttige suggesties.

Programmatic audio buying in Nederland is een feit

11jul 201712:47
  • Online
  • 7762 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • RadioMarketingautomationProducten en diensten

nieuws OMX, het digitale onderdeel van OMS, lanceert programmatic audio buying. Digitale audiocampagnes kunnen worden aangescherpt op basis van regio, tijd en luisterdevice. Met programmatic audio buying maakt OMS het vanaf nu mogelijk om heel specifiek het juiste publiek, op het juiste moment, met de juiste audiocontent te bereiken.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business