Remko Posthuma versterkt Goud Uberconnected als technology director

14nov 201707:03
  • Bureaus
  • 6895 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Big dataStrategieInnovatiePersonalia

nieuws Goud Uberconnected zet de volgende belangrijke stap door Remko Posthuma aan te trekken als Technology Director. Posthuma zal groepsbreed (Goud Uberconnected, Icemedia en Redmint) de nieuwe afdeling Data & Tech mede-vormgeven én de component tech nog steviger verankeren binnen het creatieve proces. Hiermee gaat Goud Uberconnected als bureau echt full circle: bedenken van campagnes en content, in-house content-productie, data-analyse en op basis van deze insights nog scherper nieuw creatief werk maken.

Terugkeer Formule 1 naar Zandvoort 'realistisch scenario'

14nov 201700:02
  • Sponsoring
  • 9736 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • EvenementSportmarketingOnderzoekSport

nieuws Een comeback van de Formule 1 in Zandvoort is een reële optie, zo blijkt uit onderzoek uitgevoerd door economisch onderzoeks- en adviesbureau Decisio. Het onderzoek, geïniteerd door Circuit Zandvoort en de gemeente Zandvoort, kijkt naar de haalbaarheid en economische impact van het imposante F1-circus in de Noordhollandse badplaats.

'Nog even en we leven in de subscription economy'

13nov 201716:02
  • Food-en-retail
  • 7522 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • InnovatieMarketing

nieuws Wie gebruik wil maken van een product, denkt vooral aan het kopen ervan. Dat beeld raakt steeds meer aan het kantelen. Want stukje bij beetje gaan we steeds vaker producten leasen en huren. Ook abonnementsvormen raken almaar populairder. En daarmee komen we steeds dieper terecht in de subscription economy.

Hoogtepunten Marketing en Technology Event in video

13nov 201710:06
  • B2b
  • 5806 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • EvenementInnovatie

nieuws Op donderdag 9 november wisten tijdens het jaarlijkse Marketing en Technology Event van BBP Media de keynote customer journey experts de ruim 200 marketeers te boeien met hun intrigerende verhalen over de stand van de techniek en de marketingaanpak in de klantreis. De interactie met de klant wordt steeds technischer en intensiever. Gracious Studios maakte een fraaie compilatie van de inspirerende dag.

Arnoud van Leeuwen commercial director PHD Nederland

13nov 201709:32
  • Bureaus
  • 8963 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MediabureauPersonaliaStrategie

nieuws Arnoud van Leeuwen is deze maand als commercial director gestart bij PHD Nederland. Hij heeft een brede media achtergrond met zowel online als offline ervaring. Na verschillende marketing- en salesfuncties bij Sanoma, de Ster en Microsoft te hebben vervuld was hij in 2007 co-founder van ClickDistrict en het latere Platform161.

[Rondvraag] Volvo Ocean Race, wat zijn status en risico's?

10nov 201714:14
  • Sponsoring
  • 29905 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • SponsoringSportmarketingEvenementForum

nieuws Na een hectische start door de affaire-Tienpont is de Volvo Ocean Race inmiddels in volle gang. Wat maakt deze zeilrace tot zo'n uniek sponsor-event? MarketingTribune vroeg het aan een aantal vakgenoten. Hoe heeft de sponsorwaarde van de 'VOR' en de deelnemende boten zich in de afgelopen jaren ontwikkeld? En wat als er iets misgaat: hoe schadelijk is een conflict zoals tussen AkzoNobel en schipper Simeon Tienpont voor een sponsor?

Sponsors lopen warm voor Next Gen ATP Finals

10nov 201710:04
  • Sponsoring
  • 21340 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • SportmarketingEvenementSponsoringSport

nieuws Innovaties in grote traditionele sporten zijn altijd lastig, maar de internationale tennisorganisatie ATP durft deze week serieus te experimenten tijdens een nieuw eindtoernooi: de Next Gen ATP Finals, voor toptalenten tot 21 jaar. Wat daarbij opvalt is dat sponsors in de rij staan voor deze vernieuwende aanpak.

Creative Technology Agency Elastique neemt software development bureau Aneto over

9nov 201712:10
  • B2b
  • 9960 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Digitaal

nieuws Creative Technology Agency Elastique, dat apps en websites ontwikkelde voor diverse NPO-programma’s, Radboud UMC en Centraal Beheer Achmea, neemt software development bureau Aneto over. Hiermee wil Elastique een breder scala aan technische oplossingen bieden. De combinatie van Elastique, Aneto en het in-house concept development agency Wetteloos, gaat het naar eigen zeggen voor organisaties mogelijk maken zelf aan het roer te staan van hun noodzakelijke digitale transformatie. Welk bedrag er met de overname is gemoeid maken de partijen niet bekend.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business