Wenneker Group lanceert online content bureau Explained

9nov 201711:35
  • Content
  • 8718 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Big dataDigitaalContentOnline

nieuws Internationaal productiehuis Wenneker Group opent vandaag officieel de deuren van haar nieuwste online content bureau Explained. Het is het meest recentelijk toegevoegde label van het moederbedrijf, waar momenteel productiehuizen Wenneker.be, Wenneker.Ams en NOSH Food Films onder vallen.

Miljoenendeal fiscus en Procter onder de loep

8nov 201715:24
  • Food-en-retail
  • 11718 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodPolitiek

nieuws Een lokale belastinginspecteur in Rotterdam heeft volgens dagblad Trouw in zijn eentje toestemming gegeven voor een miljoenenschikking met fmcg-gigant P&G, terwijl hij dat had moeten voorleggen aan een speciaal team van de fiscus. Dat meldt het medium op basis van onderzoek naar de Paradise Papers. Ook met partijen als Nike zouden deals zijn gesloten, waardoor de Nederlandse belastingbetaler achter het net vist.

Nielsen lanceert Digital Ad Ratings in Nederland

8nov 201710:43
  • Media
  • 16081 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnderzoekOnline advertisingBereikDigitaal

nieuws Nielsen stelt Digital Ad Ratings beschikbaar in Nederland. Sinds de lancering in 2011 is deze dienst wereldwijd, in meer dan dertig landen, een standaard geworden voor de onafhankelijke meting van online reclamecampagnes. Nielsen Digital Ad Ratings meet leeftijd en geslacht, unieke bezoekers, bereik, frequentie en de GRP’s voor het volledige bereik van online campagnes op desktop, tablet en smartphone.

Begrip voor de narcistische sector

8nov 201710:06
  • Media
  • 18437 x gelezen
  • Link
  • Rogier van Kralingen
  • CommunicatieMediaZakelijk

weblog Alarmfase geel: we zien weer negatieve berichten over de financiële sector. Hoe kan dit toch? Het antwoord is dat deze sector narcistisch is. Willen we echte verbetering dan moeten we iets doen dat wat we in ons dagelijks leven ook zouden doen: de sector behandelen zoals je ook een echte narcist zou behandelen.

Kokoro Amsterdam werkt voor betaal-app Payconiq

8nov 201709:43
  • Bureaus
  • 12403 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online betalenKassabonAppsKlanten

nieuws Payconiq is een nieuwe mobiele betaaldienst waarmee je verrassend eenvoudig kan betalen onder vrienden, in (web)winkels, restaurants én andere diensten zoals een apotheek of dokter. Na een strategische en creatieve pitch heeft Payconiq gekozen voor reclamebureau Kokoro Amsterdam.

Rabobank krijgt koekje van eigen deeg: 'Daden, geen woorden'

8nov 201709:22
  • Bureaus
  • 16615 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsCampagnesMVOMaatschappijMerken

nieuws 'Stel je eens voor...' klinkt het in de nieuwe commercial van Rabobank, die voortkomt uit de veelbesproken 'Rabopitch'. Directeur Elif Algu van reclamebureau Branding a Better World vond daar iets van en heeft nu een eigen versie gemaakt van de Rabo-campagne 'Growing a Better World Together'. 'Als zelfs banken zich laten voorstaan op hun goede gedrag, dan mogen wij dat helemaal.'

Salesforce en Google slaan handen ineen met Google Analytics en Marketing Cloud

7nov 201710:25
  • Online
  • 8361 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • ZakelijkProducten en diensten

nieuws Salesforce gaat een strategische samenwerking aan met Google. Dit houdt onder meer een integratie in van Salesforce diensten en het zakelijke platform van Google, G Suite. Ook Salesforce Cloud en Google Analytics worden meer gesynchroniseerd. Dat werd gisteren bekendgemaakt tijdens Dreamforce in San Francisco.

Unilever bouwt Global Foods Innovation Centre - Paul Polman: 'We willen duurzame voedingsmiddelen toegankelijk maken'

7nov 201708:42
  • Food-en-retail
  • 10083 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • MarketingFoodInnovatie

nieuws Precies een jaar na de aankondiging van de centralisatie van Unilever’s Foods R&D expertise vanuit Heilbronn (Duitsland), Poznan (Polen) en Vlaardingen in het Foods eco-system in Wageningen, heeft Unilever het startschot gegeven voor de bouw van haar nieuwe wereldwijde Foods Innovation Centre.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business