Brandmanager Rijks (Hertog Jan): onze authenticiteit is ons marketingwapen

10aug 201709:44
  • Food-en-retail
  • 9209 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Merken

nieuws Hertog Jan lanceerde recentelijk ‘Het Genootschap’: een verbond van cafés met liefde voor bier. Het Limburgse biermerk heeft 27 cafés geselecteerd die Hertog Jan op het hoogst mogelijke niveau presenteren. De cafés zijn verspreid door heel Nederland. Paul Rijks, Senior Brand Manager van Hertog Jan, over het initiatief: ‘Wij vinden het belangrijk dat wij deze café-eigenaren kunnen helpen om de juiste beleving van het merk en al onze bieren neer te zetten.’

Kleinere merken vinden klant belangrijker

9aug 201714:07
  • B2b
  • 8633 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Verkoop

nieuws Europese consumenten (53%) vinden dat kleinere merken hun behoeften belangrijker vinden dan grotere merken. Dit blijkt uit onderzoek in opdracht van technologiespecialist Ricoh. Slechts een vijfde (21%) van de respondenten gelooft dat grotere merken meer aandacht aan hen besteden, ook al hebben deze bedrijven meestal meer middelen ter beschikking.

Sander van Veen nieuwe marketingmanager AutoTrack

9aug 201709:51
  • Media
  • 7296 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MarketingOnlineE-commercePersonalia

nieuws Sander van Veen is gestart als Marketing Manager bij AutoTrack.nl, onderdeel van De Persgroep Nederland. Hij wordt verantwoordelijk voor de marketing- en productstrategie van de autoportal en gaat leiding geven aan het marketing en productteam met als belangrijkste doel de doorontwikkeling van de autoportal en daarmee een verdere groei van de klanttevredenheid.

B2B-marketeer Kadric (Monsterboard) : Belangrijk om weer top of mind te worden

9aug 201709:29
  • B2b
  • 5830 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • CampagnesArbeidsmarkt

nieuws Anela Kadric (28) is gestart als B2B-marketeer bij Monsterboard Nederland. Zij was al werkzaam bij het recruitment platform in de rol van e-commerce specialist. In haar functie wordt zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van alle marketingactiviteiten voor de zakelijke markt. Wij belden haar over de B2B-marketingaanpak van Monsterboard.

Marianne Aalders nieuwe communicatiemanager Madurodam

8aug 201710:04
  • Algemeen
  • 7897 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • PersonenPersonalia

nieuws Marianne Aalders is de nieuwe PR- en communicatiemanager van Madurodam. In haar functie is Aalders verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitrol van de binnen- en buitenlandse PR- en mediastrategie van het succesvolle Haagse themapark. Ook is zij het vaste aanspreekpunt voor bloggers, online influencers en samenwerkingspartners uit de toeristische sector en de travelbranche.

Sponsorlessen van Amsterdam City Swim

3aug 201711:40
  • Sponsoring
  • 32390 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • ActivatieMaatschappijEvenementSponsorRing

nieuws Van de successen van prijswinnaars kun je leren, maar dat geldt ook voor de fouten die zij maken - en vakkundig hebben gerepareerd. Succes én fouten stonden onlangs centraal bij een inspiratiesessie van Stichting SponsorRingen. MarketingTribune behandelt ze deze zomer in de serie Sponsorlessen. Vandaag deel 1: Amsterdam City Swim.

Procter & Gamble bezuinigt op online reclame

3aug 201711:31
  • Bureaus
  • 33360 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MerkenOnline advertisingMarketingReclame

nieuws Procter & Gamble heeft afgelopen kwartaal fors gesnoeid in de eigen uitgaven aan online reclame. De multinational, bekend van merken als Ariel, Always, Gillette en Pampers, heeft er de afgelopen drie maanden 85 miljoen euro minder aan uitgegeven, zonder serieus effect op de verkoop van de eigen producten. 'We laten share of voice los.'

Glasnost start management-traineeship met vier consultants

3aug 201711:29
  • Bureaus
  • 28071 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • NieuwkomersPersonaliaCommunicatieHR

nieuws Communicatiebureau Glasnost is een management-traineeship programma gestart met de aanstelling van vier Junior Consultants. In het driejarige traineeship worden de Juniors opgeleid tot Consultants door een combinatie van externe VEA-cursussen, interne trainingen, bezoeken aan de vakbroeders zoals uitgevers en mediabureaus en een goede dosis praktijkervaring. Het traineeship is een logische volgende stap voor Glasnost, dat binnen vijf jaar uitgroeide van één naar vijftien medewerkers.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business