Van Berlo put innovatie uit iconisch Philips gebouw

1aug 201709:20
  • Design
  • 10943 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Zakelijk

nieuws Vanaf vandaag huist de hoofdvestiging van designbureau VanBerlo in het zogenoemde Innovation Powerhouse, voorheen eigendom van Philips. De oprichter van VanBerlo, Ad van Berlo: ‘Het gebouw was bedoeld om Philips van energie te voorzien. In deze periode doorliep de energiecentrale verschillende fases. Het gebruikte kolen als energiebron, gevolgd door olie, afval en uiteindelijk gas. Nu hebben we het voorrecht om de vijfde fase van dit historische gebouw in te huldigen, waarbij innovatiekracht de nieuwe bron voor energie wordt die uit de centrale komt.’

Comarch rolt nieuw loyalty programma uit voor Hudson's Bay

31jul 201713:49
  • Online
  • 7663 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • AppsSocial MediaMobile

nieuws Hudson’s Bay Nederland heeft voor Comarch gekozen als partner voor het ontwikkelen van een nieuw loyalty programma voor zijn klanten. Het werd onder meer geselecteerd vanwege zijn sterke marketing expertise. In de app wordt gebruik gemaakt van proximity marketing en location-based services, in-store beacons alsook real-time push notificaties via de mobiele app In de tweede helft van augustus opent Hudson’s Bay zijn eerste winkel aan het Amsterdamse Rokin.

De Vermogensmonitor van ABN AMRO MeesPierson: 'Inzicht in de belevingswereld van de klant'

31jul 201712:07
  • Content
  • 9485 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • StrategieContent

nieuws ABN AMRO MeesPierson heeft samen met contentmarketingbureau Zandbeek een vermogensonderzoek (en bijbehorend magazine) ontwikkeld en uitgevoerd, om zodoende inzicht te krijgen in de belevingswereld van hun klant. 'Ultieme content waarmee we vermogenden kunnen inspireren.' Ferdinand Parijs, directeur marketing strategie, over de noodzaak van De Vermogensmonitor, het bureau waarvoor hij koos en de marketinguitdaging van zijn bank.

Goede persrelaties bouw je op via social media

31jul 201710:45
  • Media
  • 14435 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • MediastrategiePromotiePRCommunicatieJournalistiek

weblog Anno 2017 hoeven we het niet meer te hebben over de impact van het internet. Het Internet of Things en het semantische web zijn inmiddels wel bekend. En toch zijn we, ondanks al die ongekende mogelijkheden, in bepaalde dingen nog vrij ouderwets. Neem bijvoorbeeld de manier waarop we een persrelatie opbouwen. Voor communicatie-professionals is dat cruciaal: een goede relatie maakt of breekt wat jij het merk dat je vertegenwoordigt, te bieden hebt.

Overheid moet de kennis van digitale bureaus verzilveren

28jul 201712:00
  • Online
  • 24024 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • Digitaal

nieuws CEO van MediaMonks Victor Knaap en Managing Director van Jungle Minds Bart tet Steege breken een lans voor de oprichting van een autonoom digitaal expertisecentrum dat de digitale overheidsdienstverlening van Nederland klantgericht aan gaat pakken. Ze doen dit pleidooi namens de Dutch Digital Agencies. De aanleiding is dat de digitale producten die de overheid nu aanbiedt – met het UWV als schrijnend voorbeeld – nu enorm achterblijft bij wat burgers mogen verwachten, zo stellen de twee.

Nestlé voorziet trage omzetgroei in 2017

28jul 201711:50
  • Food-en-retail
  • 25035 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodVerkoop

nieuws ‘De autonome omzetgroei in de eerste helft van het jaar voldoet niet helemaal aan onze verwachtingen’, zegt Mark Schneider, topman bij Nestlé. Het Zwitserse fmcg-concern voorziet een tragere omzetgroei. De voedingsmiddelenindustrie kampt al langer met tegenvallende sales. Dat komt volgens Distrifood onder meer 'doordat consumenten steeds vaker voedsel uit pakjes links laten liggen omdat ze dat als ongezond beschouwen'.

Is jouw merk klaar voor de toekomst?

27jul 201710:29
  • B2b
  • 8012 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Producten en diensten

nieuws Hoe zorg je dat jouw merk klaar is voor de toekomst? Laurens Hoekstra, managing partner/CSO bij NykampNyboer en oprichter van de VIM Group, biedt met zijn nieuwe boek ‘Future-proof your brand’ een mogelijke gids. Marketingcommunicatie wordt hierbij verbonden aan logistiek: het organisatorische gedeelte.

Natwerk maakt b2b-campagne voor Port of Amsterdam

27jul 201700:34
  • Bureaus
  • 15505 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ContentZakelijkStorytellingCampagnes

nieuws De haven van Amsterdam heeft een roemruchte geschiedenis. Maar ook vandaag de dag heeft de haven veel te bieden. Het vertellen van de onbekende verhalen uit de haven vormt de kern van de nieuwe campagne die Port of Amsterdam lanceert: 'The Greatest Port You Never Thought Of.' Deze b2b-campagne is ontwikkeld door reclamebureau Natwerk.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business