Dennis van Allemeersch leidt recruitment-divisie Persgroep

27okt 201700:27
  • Media
  • 13214 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkPersonaliaUitgeversOnlineHR

nieuws De Persgroep Online Services stelt Dennis van Allemeersch aan als nieuwe directeur voor de business unit Employment Solutions. Hieronder vallen onder meer de titels Nationale Vacaturebank, Intermediair en Tweakers Elect.

PSV sluit deal met Aziatisch gokbedrijf Wellbet

26okt 201712:22
  • Sponsoring
  • 13051 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipSponsorshipVoetbal

nieuws Na Ajax heeft ook PSV een 'Betting Partner' die zich specifiek richt op de Aziatische markt. Per 1 januari 2018 is Wellbet, één van de grootste spelers op de markt van online kansspelen, als Official Asian Betting Partner verbonden aan de Eindhovense voetbalclub. Het contract kent een looptijd tot medio 2020.

Transparantie met de mond, achter muren in de praktijk

25okt 201712:42
  • B2b
  • 8815 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Onderzoek

nieuws De meeste beursgenoteerde Nederlandse ondernemingen blijven gesloten over hun beleidskeuzes, enkele voorbeeldige uitzonderingen daargelaten. Dit blijkt wederom uit de 23e editie van het jaarverslagenonderzoek, uitgevoerd door het Lectoraat Public Relations van Hogeschool Leiden. Weinig ondernemingen slagen er in buiten clichéteksten te blijven en betekenisvol te communiceren over uitdagingen waar elke organisatie voor staat inzake: strategie, duurzaamheid, innovatie, diversiteit, klanten, HRM, benchmarking en leiderschap.

Nieuwe strategie Mitsubishi met slogan 'Drive your Ambition'

25okt 201711:52
  • Bureaus
  • 10539 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingBrandingStrategieMerken

nieuws Mitsubishi presenteert op de vandaag gestarte Tokyo Motor Show de nieuwe koers die het merk zal varen. De start van een nieuw tijdperk wordt gesymboliseerd door de aankondiging van de nieuwe merkstrategie ‘Ambition to Explore’ en de nieuwe slogan ‘Drive your Ambition’. Ook heeft Tokyo de wereldpremière van de Mitsubishi e-Evolution Concept, 'de belichaming van de nieuwe strategie.'

ALD Automotive rolt VR-versie van Mobility Experience Centre wereldwijd uit

24okt 201715:01
  • Online
  • 13314 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Virtual Reality

nieuws Het Mobility Experience Centre (MEC) in Hoofddorp krijgt een virtual reality-versie. Drie jaar nadat het MEC in Nederland is geopend, zorgt het succes ervoor dat men de experience ook in het buitenland wil aanbieden. Om een wereldwijde uitrol over 43 landen mogelijk te maken is er gekozen voor een virtual reality (VR) variant. Zowel het fysieke MEC als de VR-versie maakt het voor bedrijven inzichtelijk welk effect de verschillende keuzes voor mobiliteit heeft op thema’s als duurzaamheid, kostenefficiency en aantrekkelijk werkgeverschap.

Marketeer bezorgd over positie van marketing in eigen organisatie

23okt 201716:05
  • Algemeen
  • 11935 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • MarketingcommunicatieOnderzoekMarketing

nieuws Marketeers maken zich zorgen over de positie van marketing in de organisatie. Naast voldoende uitdaging in het werk en de werksfeer vinden marketeers het belangrijk dat er binnen het bedrijf ruimte is voor ondernemerschap. Dat is één van de belangrijkste uitkomsten van het onderzoek Marketing 18. dat is uitgevoerd door adviesbureau Berenschot, marketingberoepsvereniging NIMA en de vaktitels MarketingTribune en Marketingfacts onder 687 marketeers. De tweede grootste zorg heeft waarschijnlijk veel met de eerste te maken: onvoldoende budget om doelen te bereiken.

New Skool Media geeft Paul Emons leiding ONE Business

23okt 201710:23
  • Media
  • 10907 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CrossmediaMediaPersonaliaUitgevers

nieuws Paul Emons start op 20 november als managing director van ONE Business, onderdeel van New Skool Media. Hij zal tevens toetreden tot de directie van New Skool Media. De multimediale uitgever ONE Business is met A-merken als Elsevier Weekblad, Juist en Beleggers Belangen de marktleider in zijn segment.

Zeiler Tienpont wint kort geding tegen sponsor AkzoNobel

23okt 201700:27
  • Sponsoring
  • 16341 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • RechtenEvenementSponsoringSport

nieuws Een opmerkelijke uitkomst van de zeilsoap rond Team AkzoNobel: de vanwege financieel gedoe weggestuurde zeiltopper Simeon Tienpont is zondag in de haven van Alicante toch gewoon van start gegaan als schipper van de door AkzoNobel zeilboot in de Volvo Ocean Race. Tienpont dwong dit zaterdag af via een kort geding, maar moest daarna nog flink wat plooien gladstrijken voordat Team AkzoNobel daadwerkelijk van start kon gaan.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business