TomTom blijft sponsor Nuon Solar Team

25jul 201710:32
  • Sponsoring
  • 11540 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • EvenementActivatiePartnershipInnovatie

nieuws TomTom sponsort ook dit jaar het Nuon Solar Team. Dit is het derde jaar dat de elektronica-fabrikant het team ondersteunt met technologie, waaronder kaarten, sport-wearables en actiecamera’s. De 2017-editie van de Bridgestone World Solar Challenge zal de zwaarste tot nu toe zijn.

NU.nl lanceert branded content label

25jul 201710:25
  • Content
  • 7702 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded contentContent

nieuws Waar je adverteert is minstens zo belangrijk als de boodschap zelf, zo stelt NU.nl. Daarom heeft de nieuwssite een eigen branded content label gelanceerd: NUstudio, het nieuwe b2b-label van de bekende nieuwswebsite.

Nederlandse dance-festivals onder druk

25jul 201709:47
  • B2b
  • 8361 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • EvenementInteractieEntertainment

nieuws De Nederlandse dance-festivalmarkt heeft het moeilijk, zo blijkt uit de halfjaarlijkse Dance Festival Monitor. Hoewel het aantal festivals en bezoekers in de eerste helft van 2017 is toegenomen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar, is de ticketomzet gedaald. Voornaamste verklaring zijn de lagere ticketprijzen.

[interview] Sarah Bouwmeister: 'Nieuw Spar-onlineplatform brengt ondernemers letterlijk in beeld'- start same day delivery

25jul 201709:14
  • Food-en-retail
  • 9305 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WebWinkelen

nieuws Retailketen Spar brengt een nieuw digitaal platform dat lokale ondernemers in beeld brengt. Verschillende Sparformules hebben voortaan een eigen assortiment én unieke content. Klanten betalen aanbiedingsprijzen die gelden op het moment van bestellen. Ook wordt nu 'same day delivery' geboden. Zes vragen aan de betrokken manager E-commerce bij Spar: Sarah Bouwmeister. 'De vraag van de consument naar gemak voor elke dag stijgt, wij spelen hier met het nieuwe platform op in door het vertrouwde gezicht van de bezorger aan de deur en bezorgen tot de koelkast.'

Ubideo wil Facebook Live naar de kroon stijgen

24jul 201715:54
  • Online
  • 6902 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenVideoPR

nieuws De Amsterdamse live video streaming startup Ubideo werkt aan een nieuw platform dat bedrijven de mogelijkheid biedt om op hun eigen online kanalen live video content te streamen. Zo kan de live stream gepubliceerd worden op de eigen website en app.

Bynder geeft goede voorbeeld aan de wantrouwige werkgever

24jul 201713:15
  • Online
  • 6241 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Innovatie

nieuws Het Amsterdamse techbedrijf Bynder laat in de week van 31 juli tot en met 4 augustus geen personeel toe op kantoor. De deuren van de zes kantoren wereldwijd blijven een week lang gesloten. De in totaal 300 medewerkers wordt gevraagd elders te werken.

Dutch Masters keert terug naar Nederland

24jul 201712:04
  • Sponsoring
  • 8313 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • EntertainmentEvenementSportmarketing

nieuws De European Senior Tour keert na twee jaar terug in Nederland. Van 6 tot en met 8 oktober 2017 vindt The Dutch Masters plaats op golfbaan The Dutch in Spijk. Het evenement is een initiatief van The Dutch en TIG Sports.

[onderzoek HvA] Meer winkelbezoek met digitale schermen: De invloed van assortiment, prijs en content

24jul 201710:55
  • Food-en-retail
  • 10537 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • WinkelenOnderzoek

weblog Het aantrekken van bezoekers is voor veel retailers een heet hangijzer. Ook nu de winkelstraten langzaam maar zeker weer meer bezoekers trekken, is de vraag wat de retailer moet doen om deze mensen nu juist zijn winkel in te krijgen. Uit onderzoek blijkt dat assortiment en prijs belangrijke redenen voor consumenten zijn om een winkel binnen te gaan (Hoch, Bradlow & Wansink, 1999; Briesch, Chintagunta & Fox, 2009). Maar hoe communiceer je als retailer richting passanten dat je assortiment en prijs aantrekkelijk zijn?


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business