Jury roept op: Doe mee aan de B2B Marketing Award 2014

Jury roept op: Doe mee aan de B2B Marketing Award 2014
  • B2b
  • 6 jan 2014 @ 10:33
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • Award

De jury van de B2B Marketing Awards roept bedrijven op om deel te nemen aan de prijs die in het leven is geroepen om de prestaties van marketeers van B2B-bedrijven wereldkundig te maken. Het thema van het B2B Marketing Forum: hoe delen we inzichten in meetbare marketing en hoe maken we de rol van marketing onmisbaar? En hoe wordt de muur tussen marketing en sales geslecht? ‘Breaking the Walls between Marketing & Sales’, een dag met nieuwe inzichten in betere samenwerking, inspiratie, kennis en netwerken voor B2B marketeers.

Een beter inzicht in de beweegredenen van kopers helpt B2B marketeers om relevante content te maken en leads te genereren. Dit spel speel je niet alleen, maar nadrukkelijk ook samen met Sales.B2B marketeers focussen zich tegenwoordig steeds meer op strategieën om leads te creëren, onderhouden en te scoren. Nieuwe tools, technologieën en tactieken veranderen deze manier van manier van zakendoen en ook hoe we tot een omzetverhoging kunnen komen.

Bijgaand een korte oproep van ervaren marketeer en tevens jurylid Truus Koppelaar van AFAS Software. Ment Kuiper, Tristan Lavender en Truus Koppelaar vormen de jury voor de B2B Marketing Award 2014. Je kunt jouw case of campagne inzenden tot 17 januari 2014. De spelregels zijn eenvoudig.
 



Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken