Jury roept op: Doe mee aan de B2B Marketing Award 2014
- B2b
- 6 jan 2014 @ 10:33
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Award
- 6 jan 2014 @ 10:33
- Redactie B2B
De jury van de B2B Marketing Awards roept bedrijven op om deel te nemen aan de prijs die in het leven is geroepen om de prestaties van marketeers van B2B-bedrijven wereldkundig te maken. Het thema van het B2B Marketing Forum: hoe delen we inzichten in meetbare marketing en hoe maken we de rol van marketing onmisbaar? En hoe wordt de muur tussen marketing en sales geslecht? ‘Breaking the Walls between Marketing & Sales’, een dag met nieuwe inzichten in betere samenwerking, inspiratie, kennis en netwerken voor B2B marketeers.
Een beter inzicht in de beweegredenen van kopers helpt B2B marketeers om relevante content te maken en leads te genereren. Dit spel speel je niet alleen, maar nadrukkelijk ook samen met Sales.B2B marketeers focussen zich tegenwoordig steeds meer op strategieën om leads te creëren, onderhouden en te scoren. Nieuwe tools, technologieën en tactieken veranderen deze manier van manier van zakendoen en ook hoe we tot een omzetverhoging kunnen komen.
Bijgaand een korte oproep van ervaren marketeer en tevens jurylid Truus Koppelaar van AFAS Software. Ment Kuiper, Tristan Lavender en Truus Koppelaar vormen de jury voor de B2B Marketing Award 2014. Je kunt jouw case of campagne inzenden tot 17 januari 2014. De spelregels zijn eenvoudig.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing