MMIT en Pitney Bowes breiden samenwerking uit

MMIT en Pitney Bowes breiden samenwerking uit
  • B2b
  • 18 jun 2014 @ 10:56
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • CRM

MMIT, specialist op het gebied van data en lead management, gaat haar samenwerking met softwarebedrijf Pitney Bowes uitbreiden. Beide ondernemingen werkten al samen in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Azië, maar gaan nu ook gezamenlijk diensten aanbieden in de Verenigde Staten.

MMIT, met een hoofdkantoor in Amsterdam, is een vooraanstaand bedrijf op het gebied van SaaS Lead Management, CRM Infrastructuur en Business Intelligence. Het bedrijf verzorgt het lead management en het bijhouden van kwalitatieve klanten- en prospectdata wereldwijd voor vele klanten. Pitney Bowes is een van de grootste softwarepartijen ter wereld. De Amerikaanse onderneming biedt IT-oplossingen voor kleine, middelgrote en grote bedrijven gericht op klantenloyaliteit en omzetgroei.

MMIT Marketing Automation
De twee ondernemingen werken samen op het gebied van lead management en loyality-programma’s. MMIT maakt gebruik van Pitney Bowes Portrait software voor een van haar diensten, MMIT Marketing Automation. Daarmee kunnen klanten realtime inzicht krijgen in het gedrag van hun eindconsument en de effectiviteit van hun campagnes. Inmiddels maken al vijftien klanten gebruik van MMIT Marketing Automation, waaronder General Motors.

“De Pitney Bowes Portrait software helpt bedrijven om doelgericht sales te genereren en biedt vanuit een holistische klantbenadering inzichten om klanten te behouden”, zegt Wiebe Mokken, CEO van MMIT. “Portrait sluit goed aan bij de verschillende SaaS diensten van MMIT, we zijn op deze manier uitstekend toegerust als het gaat om het beheren van klantendata en het implementeren van systemen. We beschikken bovendien over effectieve implementatieteams die tot nu alle projecten met succes hebben opgeleverd, waaronder big data implementaties.”

Campagnes steeds vaker interactief
Volgens Mokken sluit MMIT Marketing Automation goed aan bij recente ontwikkelingen van het marketingvak. “Campagnes zijn steeds vaker interactief, waarbij social media wordt ingezet en er vaker realtime één-op-één contact is met de consument. Deze ontwikkeling vraagt om een hoger niveau van automatisering die deze marketingaanpak ondersteunt”, aldus Mokken. Met MMIT Marketing Automation zijn klanten in staat om meer inzicht te krijgen op een aantal cruciale gebieden: zo kunnen zij beter zien waar er geld wordt verdiend, op welke wijze de eindconsument wordt bediend en in hoeverre marketingcampagnes daadwerkelijk effectief zijn.

Pitney Bowes is ook bijzonder blij met de samenwerking. “Terwijl Pitney Bowes voor data gedreven software solutions samenwerkt met een breed netwerk van partners, richt het zich voor het vermarkten van Portrait’s specifieke loyaliteitsprogramma’s op specialisten als MMIT”, zegt Losa Veiga, SVP Global Alliances van Pitney Bowes. “MMIT is in staat klanten te helpen met de transitie naar het Pitney Bowes’ Portrait platform om zo de klant centraal te stellen, klantenbinding te bewerkstelligen en groei te realiseren.”

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken