CRM Partners betreedt de Engelse markt
- B2b
- 13 mrt 2015 @ 14:30
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - CRMZakelijk
- 13 mrt 2015 @ 14:30
- Redactie B2B
CRM Partners, specialist op het gebied van Customer Engagement en implementaties van het Microsoft Dynamics CRM platform, breidt uit naar Engeland. Door de Engelse markt te betreden kan CRM Partners haar dienstverlening verder uitbreiden en haar huidige klanten die internationaal opereren beter bedienen.
De Customer Engagement specialist bedient al langere tijd een aantal vooraanstaande klanten in Engeland vanuit hun hoofdkantoor in Nederland, waaronder Kverneland Group.
Agrarische focus
Twee belangrijke redenen om uit te breiden naar Engeland zijn enerzijds om het groeipotentieel van CRM in de agri-sector te verzilveren en anderzijds het verzoek van Microsoft om deze markt te betreden. CRM Partners heeft een specifieke focus op drie branches: agri, finance en members. Organisaties in deze branches krijgen via unieke labs toegang tot een breed scala aan diensten, oplossingen en kennis.
Vier jaar geleden zette CRM Partners haar eerste internationale stappen richting de Duitse markt. De agrarische sector in Duitsland is bepalend voor de wereldeconomie en ook op het gebied van CRM voor agri liggen hier veel kansen.
Persoonlijk contact
Emiel Putman, Managing Partner bij CRM Partners: 'Het gedachtegoed van Customer Relationship Management wordt in heel Europa steeds populairder. Persoonlijk contact en engagement met je doelgroep is immers bepalend voor succes en CRM dient hierbij als motor. Het is allang geen digitale kaartenbak met klantgegevens meer, maar echt een oplossing en filosofie die engagement met de doelgroep stimuleert. Dit is een internationaal merkbare trend en opvallend is dat ieder land zich weer in een andere volwassenheidsfase bevindt. De Engelse markt biedt hierin volop kansen.'
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing