Digitale leesmap voor en door bedrijven
- B2b
- 30 mrt 2015 @ 11:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - CopywritingStorytelling
- 30 mrt 2015 @ 11:00
- Redactie B2B
Met de BuzzTalk Reader lanceert BuzzTalk een mobiele App waarmee organisaties zelf hun eigen online magazine uitgeven. Bovendien kunnen ze het leesgedrag van hun doelgroep monitoren en beïnvloeden. De BuzzTalk Reader stelt organisaties in staat om uit meer dan 80.000 nieuwssites en blogs content te cureren in 16 talen. De gecureerde content kan in het eigen magazine, maar ook in een digitale nieuwsbrief of op de website, worden getoond. Hoe werkt zo'n B2B-leesmap?
De eigenaar van het magazine kan bijhouden hoe vaak zijn magazine wordt gelezen en wat de meest populaire artikelen zijn. De aangeboden content kan continu worden aangepast aan de behoefte van de lezer. Het gepersonaliseerde magazine biedt de organisatie de mogelijkheid om relevant nieuws en achtergronden te selecteren en deze -voorzien van commentaar- binnen de context van de organisatie te plaatsen. Daarnaast kunnen de eigen artikelen tussen de “externe artikelen” worden opgenomen om de autoriteitspositie van de organisatie te versterken en de traffic naar de eigen website te verbeteren.
Antwoord op kaalslag
Volgens Herman Vissia, directeur van BuzzTalk, is de reader het antwoord op de kaalslag onder vakbladen. De reader biedt professionals een uitstekende mogelijkheid om bij te blijven op hun vakgebied. ‘Met een eigen digitale leesmap beschikken organisaties over een nieuwe toepassing om hun klanten, werknemers en toeleveranciers te binden en te boeien en om hun autoriteitspositie te versterken. Door de intuïtieve opzet van de reader leest een magazine ook echt als een vakblad. Je bladert er gewoon doorheen en als je iets interessants ziet, dan surf je automatisch naar het originele, online artikel. Lezers kunnen de interessante artikelen direct doorzetten naar hun eigen social media kanalen, zoals Facebook en Twitter,' aldus Vissia.
BuzzTalk Reader is gratis te downloaden via de Google Play Store of de Apple Store en ondersteunt zowel Engels als Nederlands.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing