Blinker biedt HubSpot aan
- B2b
- 23 apr 2015 @ 12:02
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - MarketingautomationCRM
- 23 apr 2015 @ 12:02
- Redactie B2B
Sinds 2004 helpt Blinker organisaties om e-mail marketing succesvol in te zetten. Steeds meer klanten groeien door van het versturen van een maandelijkse nieuwsbrief naar het campagnematig en automatisch versturen van gesegmenteerde e-mailberichten. Blinker merkte dat de ambitie van hun klanten verder reikt dan e-mail marketing alleen. Daarom hebben zij besloten om naast MailPlus ook HubSpot aan te gaan bieden.
'Door HubSpot aan te bieden verbreden we onze horizon. Hiermee zet je namelijk niet alleen e-mail marketing in, maar ook andere online marketingkanalen zoals social media, content marketing en SEO. We bieden daarnaast de integratie met CRM / leadmanagement waardoor lead scoring en lead nurturing beter worden geborgd. Zo kunnen we nu een compleet groeipad bieden: van e-mail marketing naar de volgende stap in online marketing.
Inbound marketing en marketing automation
Inbound marketing zien wij als de volgende stap in online marketing. Inbound marketing wordt wel omschreven als een vorm van pull-marketing die tot doel heeft om via internet potentiële klanten aan te trekken. Deze marketingstrategie helpt bedrijven om op het juiste moment de juiste content aan de juiste doelgroep aan te bieden. Inbound marketing omvat meer marketingkanalen dan alleen e-mail marketing. Ook zoekmachineoptimalisatie, social media en content marketing zet je hierbij in. Het gaat om een geïntegreerde aanpak van verschillende marketingkanalen met maar één doel: relevante content bieden op het moment dat de prospect dat nodig heeft.
Marketing automation helpt om een groot deel van deze inbound activiteiten te automatiseren. Hierdoor kunnen marketeers veel efficiënter marketing bedrijven en hun campagnes inrichten, uitvoeren en bijstellen. HubSpot combineert deze twee op een uitstekende manier. Ze hebben hun eigen inbound methodiek ontwikkeld en deze opgenomen in hun software.
Blinker, MailPlus en HubSpot
Met HubSpot biedt Blinker nu twee softwarepakketten aan: MailPlus als uitgebreide e-mail marketingoplossing en HubSpot als marketing automation software.
Bij de keuze voor nieuwe software wilden we een tool die in gebruik vergelijkbaar is met MailPlus. Met HubSpot is dit gelukt. De tool is gebruiksvriendelijk en intuïtief. Daarnaast is het een zeer complete tool. Daarnaast kun je door het inzetten van lead scoring zorgen dat jouw Sales Afdeling betere leads ontvangt. En met het gratis HubSpot CRM worden de gegenereerde leads in een overzichtelijk Sales dashboard weergegeven.'
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing