Philips wint Digital Transformers Award
- B2b
- 19 okt 2015 @ 14:29
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - DigitaalCommunityInnovatieAwards
- 19 okt 2015 @ 14:29
- Redactie B2B
Robert van Geffen van Philips heeft de Digital Transformers Award 2015 in de wacht gesleept. De award is in het leven geroepen om de noodzakelijke digitale transformatie van bedrijven te stimuleren. De overwinning van Van Geffen is een bewijs van het belang van jonge mensen bij het transformatieproces. Van Geffen: ‘Dit is een geweldige waardering én stimulans voor Philips als organisatie. Wij zijn echt aan het transformeren. De gezondheidszorg verandert en het gedrag van mensen ook, dus Philips verandert mee. Dankzij digitale vooruitgang worden diagnoses steeds sneller gesteld en kunnen we efficiënter ziektes genezen en patiënten ondersteunen.’
Ben Holewijn van Newpeople, één van de organisatoren: ‘Met dit initiatief willen wij aan Nederlandse bedrijven laten zien hoe belangrijk digitale transformatie is. Verandering is noodzakelijk om concurrerend te blijven met andere landen. Jonge mensen spelen hier een cruciale rol bij. Dat zien we bij de finalisten van de award, die bijna allemaal onder de 40 zijn. Helaas signaleer ik dat er nog te weinig jonge mensen in de bestuurskamer zitten om die verandering op grote schaal echt een boost te geven.’
Gekozen uit meer dan 100 aanmeldingen
De Digital Transformers Award is een waardering en stimulans voor hét talent dat een bijzondere en betekenisvolle rol speelt bij digitale veranderingen van bedrijven. Uit meer dan 100 aanmeldingen werden zes finalisten geselecteerd, die zich wisten te onderscheiden op basis van kennis, visie en resultaat. Naast winnaar Robert van Geffen waren dat Bas Touw (Nuon), Caspar Fraiture (VvAA), Maarten Stramrood (Ziggo), Mijke Broeders (Efteling) en Wolter van Haersma Buma (Transavia). De Digital Transformers Award werd gisteren, donderdag 15 oktober, uitgereikt in B.Amsterdam.
Over Digital Transformers
De Digital Transformers community zet het digitale talent in Nederland in de schijnwerpers en ondersteunt de digitale ontwikkeling van bedrijven door op onderscheidende wijze inspiratie, inzicht en ontwikkelmogelijkheden te bieden. Digital Transformers bestaat uit een groep bedrijven die actief zijn op het gebied van digital business. Samen bereiken ze ruim 25.000 digitale professionals. De grondleggers zijn co-founder Robbert de Haan, Ben Holewijn van Newpeople , Adjan Kodde van Mirabeau, Jur Gaarlandt van SparkOptimus, Kristof De Wulf van InSites Consulting en Peter Keijzer van Lubbers De Jong.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing