[Awards] Anouk Bakker is Klantadviseur van het Jaar

[Awards] Anouk Bakker is Klantadviseur van het Jaar
  • B2b
  • 11 nov 2015 @ 14:48
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • CRMAwards

Anouk Bakker kwam afgelopen weekend als winnaar van de Nationale CQ-test uit de bus. Daarmee mag ze zich de beste klantadviseur van Nederland noemen. Het was niet de enige prijs voor Webhelp: Clientmanager Robert de Vries scoorde het beste van alle aanwezige prominenten. De teamprijs was dit jaar voor NUON. De Nationale CQ-test gaat om de titel Beste Klantenservice 2015 en is een initiatief van Randstad.

Anouk: ‘Sinds twee jaar werk ik bij Webhelp waar ik het vertrouwen krijg en de kans mij te ontwikkelen. Het is de eerste keer dat ik aan de CQ Test meedoe; ik wilde mijn kennis wel eens testen en dat kon in het Webhelp-team. Dat ik als winnaar ben gekozen is echt ongelooflijk. De verbondenheid die ik voelde binnen mijn team was hartverwarmend, dit is waar Webhelp voor staat! Ik ga genieten van mijn titel en van mijn reis naar New York.’

Prominentenprijs
Robert de Vries, de winnaar van de prominentenprijs werkt al vijf jaar voor Webhelp. Hij groeide door van klantadviseur naar clientmanager en daarom kwamen de vragen in de CQ Test hem niet onbekend voor. ‘Dat ik het beste scoorde van alle aanwezige managers en directieleden vond ik heel bijzonder. Ik had het niet verwacht!’

Webhelp
Ronald van Schijndel, COO van Webhelp: ‘Onze medewerkers zetten zich elke dag in om het telefoontje, de mail, twitterbericht of app voor de consument zo goed mogelijk te laten verlopen. Wij vinden het belangrijk om onze medewerkers het vertrouwen te geven en ook kansen te bieden om zich ontwikkelen op diverse gebieden. Dit is ook weer zo’n mooi voorbeeld; gaaf dat weer een groep medewerkers heeft meegedaan aan de CQ test en Anouk Bakker en Robert de Vries gefeliciteerd, supergoed dat jullie deze prijzen hebben gewonnen!’

Over de CQ Test
Een kleine 1000 klantadviseurs van dertig organisaties streden tijdens de Nationale CQ-test om de titel ‘Beste Klantenservice 2015’. CQ staat daarbij voor Contact Quotiënt: specifieke vaardigheden en competenties waar de klantcontactprofessional aan moet voldoen. Het was de vijfde keer dat Randstad het event organiseerde. De deelnemende teams werden getest op vaardigheden en competenties aan de hand van verschillende thema’s. Dit jaar waren dat: sales, emoties, klantbeleving, webcare en onderzoek. Overall scoorden de deelnemende vrouwen beter dan de mannen.

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken