[Awards] Anouk Bakker is Klantadviseur van het Jaar
- B2b
- 11 nov 2015 @ 14:48
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - CRMAwards
- 11 nov 2015 @ 14:48
- Redactie B2B
Anouk Bakker kwam afgelopen weekend als winnaar van de Nationale CQ-test uit de bus. Daarmee mag ze zich de beste klantadviseur van Nederland noemen. Het was niet de enige prijs voor Webhelp: Clientmanager Robert de Vries scoorde het beste van alle aanwezige prominenten. De teamprijs was dit jaar voor NUON. De Nationale CQ-test gaat om de titel Beste Klantenservice 2015 en is een initiatief van Randstad.
Anouk: ‘Sinds twee jaar werk ik bij Webhelp waar ik het vertrouwen krijg en de kans mij te ontwikkelen. Het is de eerste keer dat ik aan de CQ Test meedoe; ik wilde mijn kennis wel eens testen en dat kon in het Webhelp-team. Dat ik als winnaar ben gekozen is echt ongelooflijk. De verbondenheid die ik voelde binnen mijn team was hartverwarmend, dit is waar Webhelp voor staat! Ik ga genieten van mijn titel en van mijn reis naar New York.’
Prominentenprijs
Robert de Vries, de winnaar van de prominentenprijs werkt al vijf jaar voor Webhelp. Hij groeide door van klantadviseur naar clientmanager en daarom kwamen de vragen in de CQ Test hem niet onbekend voor. ‘Dat ik het beste scoorde van alle aanwezige managers en directieleden vond ik heel bijzonder. Ik had het niet verwacht!’
Webhelp
Ronald van Schijndel, COO van Webhelp: ‘Onze medewerkers zetten zich elke dag in om het telefoontje, de mail, twitterbericht of app voor de consument zo goed mogelijk te laten verlopen. Wij vinden het belangrijk om onze medewerkers het vertrouwen te geven en ook kansen te bieden om zich ontwikkelen op diverse gebieden. Dit is ook weer zo’n mooi voorbeeld; gaaf dat weer een groep medewerkers heeft meegedaan aan de CQ test en Anouk Bakker en Robert de Vries gefeliciteerd, supergoed dat jullie deze prijzen hebben gewonnen!’
Over de CQ Test
Een kleine 1000 klantadviseurs van dertig organisaties streden tijdens de Nationale CQ-test om de titel ‘Beste Klantenservice 2015’. CQ staat daarbij voor Contact Quotiënt: specifieke vaardigheden en competenties waar de klantcontactprofessional aan moet voldoen. Het was de vijfde keer dat Randstad het event organiseerde. De deelnemende teams werden getest op vaardigheden en competenties aan de hand van verschillende thema’s. Dit jaar waren dat: sales, emoties, klantbeleving, webcare en onderzoek. Overall scoorden de deelnemende vrouwen beter dan de mannen.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing