Yvonne Dorkhom van Plus Retail naar TNS Nipo

Yvonne Dorkhom van Plus Retail naar TNS Nipo
  • B2b
  • 4 mrt 2016 @ 14:00
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingPersonaliaConsumentenOnderzoek

Sinds kort werkt Yvonne Dorkhom bij TNS Nipo als expert consultant qualitative. Hiervoor was ze consumer insights en private label Manager bij Plus Retail. Kroon op het werk van haar en haar collega’s daar vormde de prijs die Plus in 2013 won voor meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland.

Haar loopbaan begon Dorkhom bij Marketresponse (nu SAMR) als kwalitatief onderzoekster. Ze heeft een passie voor retail en kwalitatief onderzoek, en is altijd op zoek naar het verhaal achter de antwoorden. Die passie kan ze in haar huidige functie perfect kwijt. Dorkhom: ‘Bij TNS Nipo kan ik me bezighouden met het leukste wat er is: op zoek gaan naar de pareltjes onder de consumenteninzichten, en die vervolgens strategisch inzetten om onze klanten verder te helpen. De mooie tools van TNS en het continue educatieprogramma voor onderzoekers helpen me in mijn zoektocht naar de beste onderzoeksoplossing voor iedere klantvraag.’

In 2014 was Dorkhom genomineerd voor de MOAward in de categorie Bedrijfsonderzoeker van het jaar. 

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken