Mopinion breidt sales- en marketingteam uit met 7 medewerkers
- B2b
- 27 okt 2016 @ 09:30
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - MarketingSalesPersonalia
- 27 okt 2016 @ 09:30
- Redactie B2B
In twee maanden tijd heeft Mopinion 7 medewerkers aangetrokken ter ondersteuning van het sales- en marketingteam. Udesh Jadnanansing, medeoprichter en managing partner van Mopinion vertelt: ‘Vanwege de groei van het bedrijf en een investering in Mopinion moesten we ons team uitbreiden. Op dit moment hebben we zeven nieuwe professionals aangenomen. De komende maanden verwachten we nog eens drie nieuwe werknemers toe te kunnen voegen aan ons team.’
De nieuwe professionals van Mopinion zijn:
- Jason Culligan - lead generation specialist
- Luke Price - inside sales manager
- Sjoerd van der Plas - insides sales manager
- Thiara Beijl - office manager
- Arthur Samson - online marketeer
- Lindsey van Leeuwen - sales executive
- Erin Gilliam - content marketeer
Groei en vraag
‘De snelle groei van het bedrijf is één van de hoofdredenen dat we moesten gaan uitbreiden. Met de toegenomen vraag naar geavanceerde klantfeedback software breidt Mopinion in snel tempo uit naar Engeland en Amerika’, zegt Udesh. Mopinion is een reporting platform voor feedback afkomstig van websites en apps. Het bedrijf biedt een SaaS (Software-as-a-Service) oplossing voor organisaties om websites en apps te verbeteren aan de hand van feedback die zij ontvangen van klanten. Dankzij de software hebben organisaties real-time inzichtelijk hoe klanten hun digitale kanalen ervaren en waar ze actie op moeten ondernemen om klanten te kunnen winnen en behouden.
Ambities
Ook hebben technologische ontwikkelingen binnen het bedrijf een belangrijke rol gespeeld in de groei van Mopinion. ‘De release van onze nieuwste software maakte het voor ons mogelijk om op te schalen. Via vernieuwde self-service componenten kunnen klanten nu makkelijker zelf online feedback formulieren opzetten en dashboards samenstellen om de data te analyseren. Deze nieuwe software biedt een oplossing waar in het Verenigd Koninkrijk en Amerika veel vraag naar is. Ons doel is ook in het buitenland marktleider te worden. We willen straks de Google Analytics van online klantfeedback zijn.’
Getalenteerd team
Mopinion heeft een talentvol team met diverse vaardigheden aangenomen. Als lead generation specialist is Jason Culligan de eerste die contact heeft met geïnteresseerde klanten, om hun digital experience van goed naar fantastisch te krijgen. Luke Price en Sjoerd van der Plas gaan aan de slag als inside sales managers: Luke richt zich op het Verenigd Koninkrijk en Sjoerd focust op de Nederlandse markt. Thiara Beijl is de office manager die verantwoordelijk is voor de administratie en voor internationale bedrijfsprocessen. Online marketeer Arthur Samson is bezig met het opzetten en optimaliseren van online advertising en zoekmachine optimalisatie.
Lindsey van Leeuwen, sales executive, is verantwoordelijk voor het genereren van nieuwe leads binnen de Engelse en Amerikaanse markt. Ook ondersteunt Lindsey de marketingafdeling. content marketeer Erin Gilliam is de online zichtbaarheid en vindbaarheid van het bedrijf aan het uitbreiden door het creëren van relevante content zoals whitepapers, case studies en blogs.
Investeerders
Eerder dit jaar heeft een groep investeerders van Capital Mills geïnvesteerd in Mopinion, wat het bedrijf de kans gaf om het team uit te breiden. Udesh concludeert: ´Wij zijn ervan overtuigd dat onze nieuwe professionals bijdragen aan onze missie om de wereldwijde markt te veroveren.´
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
- [branded content] Congrescoach geeft... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing