MrWork stelt Antal Krootjes aan als marketeer

MrWork stelt Antal Krootjes aan als marketeer
  • B2b
  • 18 okt 2016 @ 11:30
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaRecruitmentMarketing

Krootjes (41) is per 1 september als marketing manager aan de slag gegaan bij MrWork, social media recruitment in Rotterdam. ‘Internationaal gezien lopen veel landen achter bij Nederland en de VS op het gebied van social recruitment. Dit gat wordt de komende jaar kleiner. MrWork is dankzij de vooruitstrevende technologie uitstekend gepositioneerd om het business model ook in andere landen uit te rollen.’

Krootjes vervolgt: ‘Bij MrWork kan ik mijn kennis en ervaring op het gebied van big data en marketing automation inzetten om het bedrijf te helpen groeien en de transitie te maken naar een SaaS business.’

Innovatieprijzen
Mees van Velzen, oprichter en CEO van MrWork: ‘Antal is een energieke, creatieve geest die strategische en operationele ervaring in de juiste dosis combineert. Met 15 jaar internationale ervaring in marketing en sales heeft hij bij diverse start-ups en scale-ups mooie projecten en transities naar commercialisatie gerealiseerd. Daar heeft hij zelfs innovatieprijzen mee gewonnen. Antal is precies de man die we nodig hebben voor onze verdere groei.’

Employer branding
Vanuit de overtuiging dat Social Media het beste kanaal zijn voor Employer Branding en voor het aanspreken van latent werkzoekenden, is Mees van Velzen in 2011 MrWork gestart. De interesse in big data heeft ertoe geleid dat het MrWork team zich vanaf het begin heeft gericht op data-driven campagnes. MrWork telt 20 medewerkers. In 2013 is de stap naar de internationale markt gezet en verzorgt MrWork wereldwijd recruitment campagnes.

Anton Krootjes

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken