MrWork stelt Antal Krootjes aan als marketeer
- B2b
- 18 okt 2016 @ 11:30
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaRecruitmentMarketing
- 18 okt 2016 @ 11:30
- Redactie B2B
Krootjes (41) is per 1 september als marketing manager aan de slag gegaan bij MrWork, social media recruitment in Rotterdam. ‘Internationaal gezien lopen veel landen achter bij Nederland en de VS op het gebied van social recruitment. Dit gat wordt de komende jaar kleiner. MrWork is dankzij de vooruitstrevende technologie uitstekend gepositioneerd om het business model ook in andere landen uit te rollen.’
Krootjes vervolgt: ‘Bij MrWork kan ik mijn kennis en ervaring op het gebied van big data en marketing automation inzetten om het bedrijf te helpen groeien en de transitie te maken naar een SaaS business.’
Innovatieprijzen
Mees van Velzen, oprichter en CEO van MrWork: ‘Antal is een energieke, creatieve geest die strategische en operationele ervaring in de juiste dosis combineert. Met 15 jaar internationale ervaring in marketing en sales heeft hij bij diverse start-ups en scale-ups mooie projecten en transities naar commercialisatie gerealiseerd. Daar heeft hij zelfs innovatieprijzen mee gewonnen. Antal is precies de man die we nodig hebben voor onze verdere groei.’
Employer branding
Vanuit de overtuiging dat Social Media het beste kanaal zijn voor Employer Branding en voor het aanspreken van latent werkzoekenden, is Mees van Velzen in 2011 MrWork gestart. De interesse in big data heeft ertoe geleid dat het MrWork team zich vanaf het begin heeft gericht op data-driven campagnes. MrWork telt 20 medewerkers. In 2013 is de stap naar de internationale markt gezet en verzorgt MrWork wereldwijd recruitment campagnes.
Anton Krootjes
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing