Virtual Affairs versterkt directie met Erik Lamers
- B2b
- 20 okt 2016 @ 15:25
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 20 okt 2016 @ 15:25
- Redactie B2B
Erik Lamers (48) treedt toe tot de directie van Virtual Affairs. Hij richt zich op de invulling van nationale en internationale commerciële ambities van het software- en services bedrijf uit Amsterdam. Erik Lamers vormt samen met Robin Peters de directie van Virtual Affairs, waarbij Robin Peters zich primair richt op de operationele aspecten van het bedrijf, inclusief het optimaal bedienen van bestaande klanten.
Erik Lamers was tot voor kort werkzaam als commercieel directeur bij Avanade, dat onder zijn commerciële leiding een aanzienlijke groei doormaakte. Hij startte zijn loopbaan als programmeur bij Capgemini en maakte van daaruit de overstap naar diverse commerciële en business development-functies.
Banken en verzekeraars
‘We willen banken en verzekeraars nationaal en internationaal ondersteunen bij het optimaliseren van hun digitale dienstverlening’, zegt Robin Peters, directeur van Virtual Affairs. ‘Erik brengt veel ervaring en enthousiasme mee en we willen gezamenlijk de volgende stap gaan maken. Met een klein directieteam zijn er korte lijnen om zeer gericht te werken aan het realiseren van onze ambities.’
Europees team
Erik Lamers: ‘De financiële sector is volop in beweging. Veel banken en verzekeraars zien dat zij echt meer klantgericht moeten worden om de consument aan zich te binden door meer en beter gebruik te maken van de digitale mogelijkheden. Virtual Affairs heeft een duidelijke visie op de toekomst van banken en verzekeraars. Vanuit die visie zijn producten ontwikkeld om de financiële sector verder te helpen. Ik heb enorm veel zin om samen met Robin Peters en het gehele Europese team aan de slag te gaan om onze ambities waar te maken.’
Erik Lamers
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing