Bart Jan Scholte stapt van Nestlé over naar Auping
- B2b
- 2 nov 2016 @ 12:30
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkMarketing
- 2 nov 2016 @ 12:30
- Redactie B2B
Koninklijke Auping bv heeft Bart Jan Scholte (47) aangetrokken als directeur brand & product marketing. Scholte treedt per 1 november bij Auping in dienst. Hij wordt onder andere verantwoordelijk voor het verder vormgeven van de internationale merkstrategie, het productassortiment en de productontwikkeling.
Scholte brengt meer dan twintig jaar ervaring en expertise mee op het gebied van marketing en innovatie, sales en management. Hij werkte hiervoor als marketing director bij Nestlé. Daarvoor bekleedde Scholte verschillende functies bij onder andere ABN Amro en Campina.
Goed slapen
Bart Jan Scholte over zijn aanstelling: ‘De overgang naar Auping zie ik als een enorme kans om te bouwen aan een mooi Nederlands merk. Auping is een prachtbedrijf met een oprechte circulaire ambitie. Zowel het merk, de organisatie, het design als het product spreken mij ontzettend aan. Ik vind een goede nachtrust erg belangrijk: de manier waarop je slaapt, beïnvloedt immers voor een groot deel je dag. Auping loopt voorop qua kennis en kunde op dit gebied en ik kijk ernaar uit om samen met het team verdere stappen te zetten op het gebied van duurzaam ondernemen.’
Internationale groei
Aart Roos, CEO Auping: ‘Bart Jan Scholte is een zeer gedreven en ondernemende manager. Wij hebben er dan ook het volste vertrouwen in dat hij met zijn kennis en ervaring een grote bijdrage gaat leveren aan de continuïteit en groeiambitie, nationaal en internationaal, van Auping. Wij zien ernaar uit om samen met Bart Jan nieuwe producten, diensten en innovaties op het gebied van slapen, rust en herstel te ontwikkelen en het merk Auping voor nóg meer mensen relevant te maken.’
Cradle to cradle
Auping streeft naar gezonde groei en heeft een groen DNA. Het bedrijf investeert dan ook fundamenteel in duurzaamheid en heeft daarbij de ongekende ambitie om in 2020 alle bedrijfsprocessen, producten en diensten circulair en volgens de Cradle to Cradle (C2C) filosofie te hebben ingericht.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing