'Best-practice-uitwisseling' tussen Duitse en Nederlandse bedrijven
- B2b
- 16 nov 2016 @ 09:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - KennissessieZakelijkSales
- 16 nov 2016 @ 09:00
- Redactie B2B
Marketing- en salesstrategieën zijn niet in ieder land even succesvol en moeten voor activiteiten over de grens aangepast worden. Om nog beter voorbereid te zijn op zakendoen in het buurland organiseert de Duits-Nederlandse Handelskamer op maandag 21 november 2016 in Arnhem een sales-challenge. Ondernemers zullen op een praktische manier voorbereid worden op hun zakelijke activiteiten in het buurland en krijgen de kans mét en ván Duitse ondernemers uit hun eigen werkveld te leren.
Van 10.00 tot 17.00 uur biedt de Sales-Challenge aan vier Duitse en vier Nederlandse bedrijven uit verschillende branches de mogelijkheid ervaringen en tips op het gebied van marketing en sales uit te wisselen. Tijdens de eerste ronde kunnen de deelnemers met een elevator pitch of een presentatie hun marketing- en verkoopstrategieën in de praktijk testen op collega’s uit het andere land. Aansluitend krijgen de ondernemers feedback van de andere deelnemers en de mogelijkheid om deze in de presentatie te integreren. Partner van de Sales Challenge is Jos Donners, directeur van de Management Akademie NRW en expert op het gebied van leiderschap en verkooptrainings.
Zakelijk netwerk
Geïnteresseerden kunnen zich nu nog aanmelden. De Duits-Nederlandse Handelskamer (DNHK) ondersteunt bedrijven uit beide landen al 110 jaar bij hun zakelijke activiteiten op de buurmarkt. Met ruim 1.250 leden vormt de DNHK het grootste Duits-Nederlandse zakennetwerk.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing