Tribes opent tweede Utrechtse vestiging bij Centraal Station
- B2b
- 2 nov 2016 @ 14:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Zakelijk
- 2 nov 2016 @ 14:00
- Redactie B2B
De officiële opening van Tribes Utrecht Centraal Station staat voor de deur. Op 8 november is het zover. Dan wordt de tweede Utrechtse locatie van het flex office concept Tribes in gebruik genomen. Deze vestiging is gelegen in de Smakkelaarsburgt aan de Leidseveer. Het kantoor is geïnspireerd op de Ethiopische Hamar hero tribe.
Chief en founder van Tribes, Eduard Schaepman over de tweede locatie in Utrecht: ‘Utrecht is het hart van Nederland, het centrum voor openbaar vervoer, en Utrecht heeft de grootste universiteit van Nederland. Jong talent vind je sneller, kennisbedrijven worden tot de universiteit aangetrokken, kortom: het is een zeer aantrekkelijke vestigingsplaats voor ondernemers.’
Hamar, de hero-tribe
De Tribes vestiging in de Smakkelaarsburgt is voorzien van alle gemakken die van een Tribes vestiging verwacht mogen worden. De moderne, mobiele zakenmannen en –vrouwen die in Tribes Utrecht Centraal Station gaan werken, kunnen zich laten inspireren door de Hamar, de hero-tribe van deze tweede Utrechtse vestiging. De Hamar is een inheemse stam uit Ethiopië, die over een rij koeien heen moeten springen om volwassen te worden.Tribes laat haar members inspireren door het bijzondere gedachtegoed achter dit ritueel: soms moet je een sprong in het diepe wagen. Verborgen schatten en andere rituelen van deze stam zijn terug te vinden in de vestiging.
Een verslag van de opening wordt op zondag 13 november op RTL 7 in Business Class uitgezonden.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing