Dopper geeft service een Kans
- B2b
- 5 dec 2016 @ 13:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Arbeidsmarkt
- 5 dec 2016 @ 13:00
- Redactie B2B
Vanaf heden komen de servicevragen over Dopper niet meer binnen op diens hoofdkantoor in Haarlem, maar bij de klantenservice van Kans in Den Haag. Kans biedt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een opleiding tot gecertificeerde customer service medewerkers. Samen met Kans wil Dopper de servicekwaliteit op internationaal niveau waarborgen.
Dopper is internationaal flink aan de weg aan het timmeren. Inmiddels rolt de duurzame design waterfles in onder meer België, Duitsland en de Verenigde Staten over de toonbank. Het groeiende aantal internationale verkopen, leidt tot een groeiend aantal servicevragen in een groeiend aantal talen. Om die vragen op professionele wijze te behandelen, heeft Dopper de handen ineen geslagen met internationaal servicebedrijf kans. Vanaf heden zullen zes gecertificeerde medewerkers de serviceverzoeken voor hun rekening nemen.
Sociale service
De keuze voor de genoemd bureau past bij de wens van Dopper om zoveel mogelijk maatschappelijke impact te maken. Dopper is een gecertificeerde B Corporation; dat betekent dat dit bedrijf niet alleen economische maar ook (of: juist) sociale en ecologische winst nastreeft. Kans biedt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een opleiding tot gecertificeerd servicemedewerker en daaropvolgend een vaste baan. Door samen te werken met Kans onderschrijft Dopper de missie van dit servicebedrijf om zoveel mogelijk kansarme - maar ambitierijke - mensen structureel aan het werk te helpen.
Van de netto verkoopomzet van Dopper gaat 5 procent via de Dopper Foundation naar waterprojecten van Simavi in Nepal en naar de educatieve programma’s over schoon (drink)water en plastic afval van de Dopper Academy. Dopper is officieel gecertificeerd als ‘B Corp’ (Benefit Corporation) en behoort daarmee tot de mondiale beweging van wereldverbeteraars.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
Laatste Nieuws
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing