3 april tweede editie The Experience Conference

3 april tweede editie The Experience Conference
  • B2b
  • 14 feb 2017 @ 15:17
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • CongresEvenement

IDEA organiseert in samenwerking met mediapartner MarketingTribune op 3 april 2017 de tweede editie van The Experience Conference, een evenement geheel gewijd aan de marketingkracht van live communicatie en activatie.

Hoe zorg je voor een brand experience that sticks? Hoe groeit merkbekendheid uit tot merkvoorkeur? Volgens IDEA door live interactie met de doelgroep. Of dit nu via een merkactivatie op straat is of een sterk inhoudelijk event. Live communicatie inzetten binnen je marcom-strategie zorgt voor impact, aldus IDEA.

Managing director IDEA, Maarten Schram: ‘Ik zou zeggen: ervaar het effect van live events zelf tijdens de tweede editie van The Experience Conference. Ontdek waarom activaties en events content creators zijn, hoe via PR en social een groter publiek wordt bereikt en welk effect live communicatie heeft.’ Volgens Schram kun je op het event best practices horen van sterke namen zoals Heineken, Samsung (FR), BrandDeli en The Next Web en inspirerende keynote speakers zoals Arent Jan Hesselink (Edelman Trust Barometer) en Willem van der Schoot (Havas Lemz). Moderator Rens de Jong staat met BuzzMaster garant voor een interactieve middag. Schram: ‘The Experience Conference is dé plek om like-minded peers te ontmoeten.’

Kaarten

The Experience Conference vindt plaats op maandag 3 april in The Warehouse - Wicked Grounds in Amsterdam en duurt van 12:30 tot 19:00 uur. Aanmelden kan via www.experienceconference.nl. Voor snelle beslissers is er een aantrekkelijke earlybird-korting. Het event is NIMA geaccrediteerd met 4 PE-punten.

Over IDEA

IDEA verenigt de leading agencies in live-communicatie. IDEA is een community van bevlogen specialisten die elkaar helpen en inspireren en zich sterk maken voor het vak. Die campagne-breed denken en geloven dat live-communicatie een onmisbaar onderdeel is van elke volwaardige marketingstrategie.

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken