Bastiaan Schoonhoven sales en marketing director bij Marcommit
- B2b
- 22 mrt 2017 @ 12:51
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 22 mrt 2017 @ 12:51
- Redactie Online
Marketing- en PRbureau Marcommit heeft Bastiaan Schoonhoven (42) aangesteld als Sales en Marketing Director. Het betreft een nieuwe functie, waarmee Marcommit invulling geeft aan de ambitie om verder te groeien. Schoonhoven maakt straks ook deel uit van het managementteam van het bureau.
Bastiaan Schoonhoven heeft ruime ervaring in sales en marketing opgedaan bij verschillende organisaties. Hij was tot voor kort manager marketing bij Motiv ICT Security. De rode draad in zijn loopbaan is naar eigen zeggen het vertalen van zakelijke doelstellingen naar commerciële strategieën en de daaruit voortvloeiende marketingactiviteiten en waar nodig het ontwikkelen van nieuwe diensten en oplossingen. Dat is tevens een van zijn opdrachten bij Marcommit.
Marianne van Barneveld, oprichter en mede-eigenaar van Marcommit, over de aanstelling: ‘Niet alleen in het aantal medewerkers en klanten, maar ook ons dienstenportfolio wordt fors uitgebreid. Je ziet dat we naast PR meer en meer (inbound) marketingdiensten aan onze klanten leveren. We willen deze diensten enerzijds verbreden en verdiepen en anderzijds willen we ons met deze services nadrukkelijker bij onze huidige en nieuwe klanten profileren. Ik ben ervan overtuigd dat we met Bastiaan en zijn ruime ervaring in sales en marketing deze ambities zullen vervullen.'
Bastiaan Schoonhoven: ‘Mijn taak is om bij klanten overkoepelende marketing- en PR-strategieën te koppelen aan bedrijfsstrategieën en -doelstellingen. Bij voorkeur innovatiegedreven en richtinggevend aan de nieuwste trends op het gebied van PR, communicatie, media en marketing. Ik zie het als een uitdaging nieuwe diensten te ontwikkelen die nauw aansluiten op de wensen van de klant. Naast de klassieke PR-activiteiten richten we ons op geïntegreerde marketingdiensten. Ik zie ernaar uit met deze aantrekkelijke propositie meer waarde te kunnen bieden voor onze bestaande klanten en tevens nieuwe klanten aan ons te binden.'
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing